Wystartowała kampania Pracuj.pl do użytkowników z branży SPRZEDAŻ!

Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest branża sprzedaż, dlatego cyklicznie prowadzimy działania wspierające procesy rekrutacyjne kandydatów z tej branży.

We wrześniu wystartowaliśmy z szerokozasięgową kampanią online, skierowaną do kandydatów na stanowiska m.in.:

  • przedstawicieli handlowych
  • przedstawicieli w farmacji / medycznych
  • inżynierów sprzedaży
  • kierowników sprzedaży
  • kasjerów
  • sprzedawców
  • doradców klienta
  • kierowników sklepu

Oprócz szeregu standardowych kanałów komunikacyjnych (reklama w wyszukiwarce Google, remarketing, reklama display na YouTube i Facebooku, komunikacja na portalach szerokozasięgowych, reklama w aplikacjach mobilnych etc. ) będziemy testować nowości (m.in. geotargetowanie komunikacji, np. do kasjerów z mniejszych miast, filtrowanie ofert w serwisie, dostosowanych do danego stanowiska). Naszą komunikację skierujemy do 8 topowych stanowisk w kategorii Sprzedaż oraz rozpoczniemy współpracę z agregatorami ofert pracy (Jooble, Joobrapido).


W ramach kampanii pojawią się dwa filmy reklamowe „Wzór” & „Kasjer”. Potrwa ona do końca października. Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami >> POBIERZ MATERIAŁ


Marta Mikulska
Marketingowiec i entuzjastka idei Customer Experience, w Grupie Pracuj od 5 lat. Doświadczenie zdobyte w obsłudze klientów z branży HR wykorzystuje w codziennej pracy. W Pracuj.pl odpowiada m.in. za tworzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych i wyposaża handlowców w niezbędne narzędzia. Życie zawodowe z sukcesem łączy z podróżami, które opisuje na blogu pelnapara.com.

Zobacz podobne

Grupa Pracuj dla Ukrainy

Grupa Pracuj wdrożyła działania na rzecz wsparcia dla Ukrainy.

„Dobra robota” powraca. Ruszył 3. sezon podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl przygotował kolejny, trzeci już sezon podcastu “Dobra robota”. Prowadzącym nowych odcinków ponownie jest Bartek Czarkowski, a wśród jego gości znaleźli się Ola Radomska, Karolina Zarzycka, Tomasz Kammel, Justyna Mazur i Anna Reguła.

Kolejna wizyta „W środowisku Pracuj.pl”. Nowa odsłona kampanii

10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny.

Plany na nowy rok: zmiana zawodowa i równowaga

Miniony rok był inny niż wszystkie. Wyzwania związane z pandemią zmieniły także rynek pracy. Nastąpiło nowe otwarcie w rekrutacjach, skutkujące wzmożonymi poszukiwaniami kandydatów w wielu branżach.