Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
W nowej sytuacji komunikacja wewnętrzna to kluczowe narzędzie pozwalające zadbać o pracowników i kontynuować efektywną pracę. Jak wskazują badania „Trust and the coronavirus” agencji Edelman, aż 63% respondentów jako najbardziej wiarygodne źródło informacji w obecnej sytuacji wskazuje właśnie komunikację z pracodawcą.
W czasie epidemii musimy zostać w domu. Część pracodawców już od ponad 2 tygodni organizuje swoim pracownikom pracę zdalną. Przedłużający się „home office” i brak możliwości uprawiania sportu to ogromne obciążenie dla naszego ciała, a zwłaszcza kręgosłupa. Jak możemy zadbać o siebie i swoje plecy, jeśli nie możemy wyjść na basen, siłownię czy choćby spacer? Zapraszamy do lektury wywiadu z fizjoterapeutką Dorotą Wasemüller.
Jak w trudnych czasach rozmawiać z pracownikami, zarządzać emocjami i pamiętać o celach, które jako organizacja mamy do zrealizowania? Zapraszamy do lektury wywiadu z psycholog Marią Rotkiel.
Otoczenie biznesowe zmieniło się zasadniczo, a ład gospodarczy jest w trakcie transformacji. Środowisko pracy ma ograniczone możliwości, a przystosowanie się organizacji do nowej sytuacji nie jest oczekiwaniem, a koniecznością.
Jeszcze chwilę temu spotkanie z kandydatem online było rozwiązaniem stosowanym, wygodnym, ale na pewnie nie „produktem pierwszej potrzeby”. Jak przestawić się na inny tryb rozmów z kandydatami i być dobrze przygotowanym do każdego spotkania?
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „Zapisz się", zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres e-mail: [email protected]. Wszystkie informacje odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.