Wizerunek HR-owca – jaki jest, każdy widzi
Każdy z nas ma określony wizerunek. Nie da się nie mieć wizerunku. Wizerunek to suma doświadczeń jakie tworzymy u odbiorców – od pierwszego wrażenia, które budujemy poprzez pierwszy kontakt, analizę ubioru, ocenę zachowania, postawy, po już głębsze poznanie danej osoby w codziennej pracy (bliższej lub dalszej). Skoro nie da się nie mieć wizerunku, zatem dużo lepiej jest mieć świadomość, jakie reakcje się wywołuje i nimi świadomie zarządzać. Ale czy dziś HR-owcy mają czas na takie sprawy jak zarządzanie własnym wizerunkiem? O tym dlaczego warto i jak zrobić to zarówno myśląc strategicznie, jak i planując kolejną rozmowę przez telefon lub mail Iga Pazio – redaktor naczelna i B2B marketing communications manager w Grupie Pracuj – rozmawia z Karoliną Piekus – ekspertką ds. komunikacji i wizerunku, założycielką agencji Concept PR.