Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Wiedza i kompetencje HR-owca oraz PR-owca, a do tego smykałka marketingowo-sprzedażowa. Specjaliści, którzy mogą się tym pochwalić, mają szansę odnaleźć się na stanowisku employer brandingowca. Mile widziane są także wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz innowacyjność i wychodzenie poza schematy.
Modele kompetencyjne, ścieżki kariery, Development Center, coaching i mentoring, feedback, exit interview – to tylko wybrane pojęcia otaczające specjalistę ds. HR, który odpowiedzialny jest za ocenę i rozwój pracowników. Jak projektować ścieżki karier w branży, która ciągle podlega przeobrażeniom? Jak zatrzymać talenty? HR-owcy mierzą się z zupełnie odmiennymi sytuacjami niż ich koledzy pracujący w zawodzie kilkanaście lat temu.
Odpowiada za politykę szkoleniową i organizuje spotkania, ale też sam prowadzi warsztaty, na przykład z zakresu kompetencji miękkich. HR-owiec, który specjalizuje się w szkoleniach, staje przed różnymi wyzwaniami. Jednym z nich jest efektywne dopasowanie oferty do potrzeb pracowników, utrzymanie ich zaangażowania i satysfakcji na wysokim poziomie, a jednocześnie uwzględnienie stale zmieniających się realiów rynkowych.
Candidate experience, poszukiwanie skutecznych metod pozyskiwania talentów, dbanie o wizerunek organizacji, komunikacja online z kandydatami i nowoczesne technologie – to codzienność pracy współczesnego rekrutera. Na przestrzeni lat widać, jak bardzo ewaluowała rola specjalisty odpowiedzialnego za nabór nowych pracowników. Dziś rekruter to często także ekspert od employer brandingu.
Zamknięty w swoim pokoju, odcięty od reszty pracowników i pochłonięty cyframi i dokumentacją kadrowiec – taki stereotypowy wizerunek specjalisty ds. HR odpowiedzialnego za wynagrodzenia i sprawy personalne ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. Kompetencje społeczne i umiejętność pracy w grupie mają dzisiaj bardzo duże znaczenie.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „zapisz” lub „wyślij”, zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych >> tutaj