Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Kwarantanna i praca zdalna zmieniły bieg wydarzeń w wielu organizacjach. Procesy rekrutacyjne nabrały innego tempa. Nie oznacza to jednak, że komunikacja z kandydatami może po prostu zostać zawieszona. Co zrobić, by zadbać o dobre relacje i utrzymać latami wypracowywany wizerunek firmy jako pracodawcy? 
Może się wydawać, świat przystosował się do nowej sytuacji. Firmy mierzą się z trudnościami w funkcjonowaniu, ale i duża ich część wraca do normalnego rytmu. I choć niedawno zatrudnianie pracowników w dobie pracy zdalnej było wyzwaniem, to na rynku funkcjonują już rozwiązania ułatwiające rekrutacje online’owe. Warto sprawdzić, o jakich aspektach prawnych nie można zapominać, pozyskując pracowników tą drogą.
Jak przeprojektować obieg dokumentów kadrowych, zatrudnić pracownika i ułożyć procesy w dziale kadr i płac w czasach „zdalnych”?
Do tej pory wywiad telefoniczny idealnie sprawdzał się przy rekrutacjach masowych, czy prowadzonych w różnych lokalizacjach. Również w dobie pracy zdalnej ta forma okazuje się idealnym sposobem na wyłonienie odpowiednich kandydatów.
Po setkach przeprowadzonych procesów i odbytych spotkań rekrutacyjnych wydawałoby się, że większość rekruterów może powiedzieć „znam oczekiwania kandydatów lepiej niż własną kieszeń”. Czy na pewno? W tym artykule udowodnię, że są jeszcze rzeczy, których o kandydatach możecie nie wiedzieć, a na pewno przydadzą Wam się w codziennej pracy.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „Zapisz się", zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres e-mail: [email protected]. Wszystkie informacje odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.