Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Zmiana „sponsorowała” cały ubiegły rok. Rynek pracy i organizacje musiały się odnaleźć w nowych realiach. Restrykcje, choć się zmieniają, trzymają w szachu tzw. offline i powrót do tego ostatniego to pieśń (być może niedalekiej) przyszłości. Jak w tej sytuacji odnajdują się działania wspierające markę pracodawcy?
Nie tak to sobie wyobrażaliśmy. Święta online? Kolejne spotkanie przed monitorem? Bez atrakcji, pysznego jedzenia i spotkań w pełnym składzie? Nie ulega wątpliwości, że w tym roku to pandemia dyktuje warunki. Dlatego korzystając z mądrości Marka Aureliusza nie traćmy energii na narzekanie i walkę z rzeczami, na które wpływu nie mamy. Zadbajmy o to, by spotkanie świąteczne AD 2020 zapewniło pracownikom poczucie wspólnoty, bliskości i stanowiło okazję do niespiesznej celebracji. Specjalnie z myślą o Was przygotowaliśmy zestaw porad, jak zadbać o to, by grudniowe „śledziki”, „karpiki” czy „Xmas parties” były po prostu udane.
Czy na przestrzeni lat zmieniają się doświadczenia i przeżycia kandydatów biorących udział w rekrutacjach? Czy to, co kiedyś stanowiło dla aplikujących problem, dziś zostało rozwiązane? Jak pracodawcy postrzegają rozwój candidate experience w swoich organizacjach? Zapraszamy do wspólnej podróży po odpowiedzi. Przejdziemy przez 5. edycji raportu „Candidate Experience w Polsce” i 7 lat historii doświadczeń kandydatów.
Każda organizacja ma kulturę organizacyjną. To niepisane i pisane normy oraz wartości, które przyświecają pracownikom. Kultura tworzy nawyki i zachowania, które są pożądane oraz takie, których nie akceptujemy. To ona powoduje, że pewni ludzie do niej pasują, a inni nie.
W czasie, gdy świat wokół nas zmienia się błyskawicznie, instynktownie szukamy pewności. Praca zdalna i dezorientacja z nią związana, nowe narzędzia elektroniczne i nowe nawyki za chwilę nam spowszednieją. Zostanie to, co działa zawsze: bliskość, empatia, otwartość, autentyczność. Na to, że działania komunikacyjne oparte o wartości sprawdzają się dziś najlepiej, są twarde biznesowe dowody.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „Zapisz się", zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres e-mail: [email protected]. Wszystkie informacje odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.