Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Konkret, korzyść i prostota. Trzy cnoty, którymi powinni się kierować wszyscy autorzy korporacyjnych i eksperckich tekstów. Czy także HR-owcy na co dzień redagujący oferty pracy, zakładki „kariera” i profile pracodawców w serwisach rekrutacyjnych?
Czy wiesz, jak długo Twój odbiorca może skupić uwagę na komunikacie, który mu dostarczasz? Średnio 8 sekund[1]. To tyle, by przeczytać ze zrozumieniem od 400 do 850 znaków tekstu. Może to być szokujące, bo jak zbudować narrację, opowiedzieć o marce pracodawcy, misji, wizji i wszystkich korzyściach z pracy w organizacji… w 6 linijkach tekstu? Czy to narzędzia dopasowują się do naszych intelektualnych możliwości czy też one je ograniczają? Jak w tej rzeczywistości odnajdują się tradycyjne publikacje? Okazuje się, że… doskonale!
Z jakich narzędzi korzystać, by zainteresować i przyciągnąć młodych kandydatów do organizacji? Zwłaszcza, gdy w cenie jest indywidualizm i wyróżnienie się na tle konkurencji?
Motywowanie to gorący temat. Większość organizacji głowi się, jak zadbać o zaangażowanie i efektywność pracowników, którzy dodatkowo powinni na tej „wysokiej fali” pozostać jak najdłużej. Pobożne życzenia – zwłaszcza jeśli mówimy o wymagającym pokoleniu Zetek? Niekoniecznie. Kluczowe pytanie brzmi: czym naprawdę jest motywacja, skąd się bierze i jak wywołać FLOW u młodych pracowników.
Zmiany pokoleniowe w firmach nie są niczym nadzwyczajnym, jednak zarządzanie wielopokoleniowym zespołem może być sporym wyzwaniem. Spowodowane jest to przede wszystkim ewolucją kulturową, która na starszych pracownikach wymusiła dopasowanie się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy i… trendów, najmłodszych zaś zmusiła do wdrożenia się w swojego rodzaju regulacje. Jak to wszystko ze sobą pogodzić?
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „zapisz” lub „wyślij”, zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych >> tutaj