Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Dla Ciebie to jedno z wielu rutynowych zadań. Kolejny etap procesu rekrutacyjnego, ten sam schemat działania. Sprawdzony i skuteczny. Jednak czy dziś to wystarczy, by zbudować unikatowe doświadczenia?
Z roku na rok employer branding cieszy się coraz większą popularnością w środowisku pracodawców. Pojęcie EB na stałe zagościło w zadaniach działów HR, a specjaliści w tym obszarze prześcigają się w pomysłach na nieszablonowe kampanie, niekiedy sięgając do wiedzy kolegów i koleżanek z marketingu, PR-u lub korzystając z agencji. Stworzenie kampanii employer brandingowej stanowi nie lada wyzwanie, a proces twórczy zaczyna się już od wyboru obszaru EB do promocji. Tym, którzy poszukują inspiracji, prezentujemy 3 kampanie warte uwagi.
Jakie wyzwania stawia przed pracodawcami epidemia i jakie w odpowiedzi rozwiązania i działania podejmują firmy? Zapraszamy do lektury czwartego case study w II części cyklu.
Jakie wyzwania stawia przed pracodawcami epidemia i jakie w odpowiedzi rozwiązania i działania podejmują firmy? Zapraszamy do lektury trzeciego case study w II części cyklu.
Jakie wyzwania stawia przed pracodawcami epidemia i jakie w odpowiedzi rozwiązania i działania podejmują firmy? Zapraszamy do lektury drugiego case study w II części cyklu.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „Zapisz się", zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres e-mail: [email protected]. Wszystkie informacje odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.