Nowości w serwisie Pracuj news

Stawiamy na zmiany!

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Portal nie ustaje w rozwoju, przyciągając kolejnych internautów.   Według danych Gemius/PBI w czerwcu tego roku serwis Pracuj.pl odwiedziło o 26% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Ten wynik to efekt wzmacniania silnej pozycji marki jako lidera portali rekrutacyjnych, cieszącej się zaufaniem internautów – także poprzez nowe rozwiązania z obszaru technologii i UX. NOWE STATUSY APLIKACJI W SERWISIE Istotną, tegoroczną modyfikacją było wprowadzenie nowych statusów aplikacji w serwisie Pracuj.pl. Kandydaci na bieżąco otrzymują feedback dotyczący postępów w rekrutacji i tego, co dzieje się z ich aplikacją. Rozpoczynając od informacji o doręczeniu CV do pracodawcy, poprzez otwarcie aplikacji i jej rozpatrywanie, aż po zakończenie rekrutacji oraz udostępnienie statystyk, pokazujących jak kandydat wypadł na tle innych ubiegających się o stanowisko. Co więcej, raz w tygodniu wysyłany jest mail z podsumowaniem i aktualnym statusem aplikacji. Proces przeobrażeń dotknął także kont użytkowników. Zostały one całkowicie dostosowane do urządzeń mobilnych poprzez dodanie nowych usług, np. zarządzanie uprawnieniami takimi jak zmiana adresu e-mail, hasła, a nawet procesu usunięcia konta MARIUSZ KUŹNIEWICZ, B2C PRODUCT MANAGER PRACUJ.PL W pierwszym kwartale tego roku serwis Pracuj.pl został również dostosowany do wymogów RODO, co oznaczało wdrożenie nowego centrum i polityki prywatności, regulaminu oraz zmian w kluczowych usługach, czyli rejestracji oraz aplikowaniu. INTERAKCJE KANDYDATÓW I PRACODAWCÓW W APLIKACJI W ramach redesignu i personalizacji aplikacji mobilnej jednym z priorytetów są interakcje kandydat-pracodawca. Nowe statusy aplikacji dostępne są od teraz nie tylko na stronie serwisu, ale również w aplikacji mobilnej. Celem jest dostarczanie użytkownikowi rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do jego potrzeb, dzięki temu będzie mógł jeszcze efektywniej korzystać z aplikacji i skutecznie szukać nowej pracy. W interakcjach kandydat-pracodawca stawiamy na przepływ informacji, by aplikujący byli na bieżąco  powiadamiani o statusie złożonej aplikacji i w każdym momencie mogli sprawdzić  na swoim telefonie ostatnio oglądane oferty oraz ogłoszenia, na które wysłali CV ARTUR KOTLIŃSKI, PRODUCT OWNER, ODPOWIEDZIALNY ZA ROZWÓJ APLIKACJI MOBILNEJ PRACUJ.PL. Personalizacja aplikacji mobilnej objęła także wprowadzenie tzw. „onboardingu” dla nowych użytkowników. Dzięki temu już na samym początku, na bazie krótkiej ankiety, kandydaci dzielą się informacjami o swoich preferencjach i otrzymują spersonalizowane, rekomendowane oferty pracy. Onboarding ma również na celu wprowadzenie użytkownika do aplikacji i poznanie jej funkcjonalności.   Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl Aplikacja Pracuj.pl po raz pierwszy pojawiła się w 2010 roku dla urządzeń z systemem iOS i rok później dla systemu Android. Głównym jej założeniem jest łatwy i wygodny dostęp do funkcji i wyszukiwarki serwisu Pracuj.pl. Aplikacja Pracuj.pl w kategorii Biznes zajmuje 1. miejsce zarówno w sklepie Google Play, jak i w App Store.

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników
i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Portal nie ustaje w rozwoju, przyciągając kolejnych internautów.

 

Według danych Gemius/PBI w czerwcu tego roku serwis Pracuj.pl odwiedziło o 26% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Ten wynik to efekt wzmacniania silnej pozycji marki jako lidera portali rekrutacyjnych, cieszącej się zaufaniem internautów – także poprzez nowe rozwiązania
z obszaru technologii i UX.

NOWE STATUSY APLIKACJI W SERWISIE

Istotną, tegoroczną modyfikacją było wprowadzenie nowych statusów aplikacji w serwisie Pracuj.pl.

statusy apl

Kandydaci na bieżąco otrzymują feedback dotyczący postępów w rekrutacji i tego, co dzieje się z ich aplikacją. Rozpoczynając od informacji o doręczeniu CV do pracodawcy, poprzez otwarcie aplikacji i jej rozpatrywanie, aż po zakończenie rekrutacji oraz udostępnienie statystyk, pokazujących jak kandydat wypadł na tle innych ubiegających się o stanowisko. Co więcej, raz w tygodniu wysyłany jest mail z podsumowaniem i aktualnym statusem aplikacji. Proces przeobrażeń dotknął także kont użytkowników. Zostały one całkowicie dostosowane do urządzeń mobilnych poprzez dodanie nowych usług, np. zarządzanie uprawnieniami takimi jak zmiana adresu e-mail, hasła, a nawet procesu usunięcia konta

MARIUSZ KUŹNIEWICZ, B2C PRODUCT MANAGER PRACUJ.PL

W pierwszym kwartale tego roku serwis Pracuj.pl został również dostosowany do wymogów RODO, co oznaczało wdrożenie nowego centrum i polityki prywatności, regulaminu oraz zmian
w kluczowych usługach, czyli rejestracji oraz aplikowaniu.

INTERAKCJE KANDYDATÓW I PRACODAWCÓW W APLIKACJI

W ramach redesignu i personalizacji aplikacji mobilnej jednym z priorytetów są interakcje kandydat-pracodawca. Nowe statusy aplikacji dostępne są od teraz nie tylko na stronie serwisu, ale również w aplikacji mobilnej.

Celem jest dostarczanie użytkownikowi rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do jego potrzeb, dzięki temu będzie mógł jeszcze efektywniej korzystać z aplikacji i skutecznie szukać nowej pracy. W interakcjach kandydat-pracodawca stawiamy na przepływ informacji, by aplikujący byli na bieżąco  powiadamiani o statusie złożonej aplikacji i w każdym momencie mogli sprawdzić  na swoim telefonie ostatnio oglądane oferty oraz ogłoszenia, na które wysłali CV

ARTUR KOTLIŃSKI, PRODUCT OWNER, ODPOWIEDZIALNY ZA ROZWÓJ APLIKACJI MOBILNEJ PRACUJ.PL.

Personalizacja aplikacji mobilnej objęła także wprowadzenie tzw. „onboardingu” dla nowych użytkowników. Dzięki temu już na samym początku, na bazie krótkiej ankiety, kandydaci dzielą się informacjami o swoich preferencjach i otrzymują spersonalizowane, rekomendowane oferty pracy. Onboarding ma również na celu wprowadzenie użytkownika do aplikacji i poznanie jej funkcjonalności.

 

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line
w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

Aplikacja Pracuj.pl po raz pierwszy pojawiła się w 2010 roku dla urządzeń z systemem iOS i rok później dla systemu Android. Głównym jej założeniem jest łatwy i wygodny dostęp do funkcji
i wyszukiwarki serwisu Pracuj.pl. Aplikacja Pracuj.pl w kategorii Biznes zajmuje 1. miejsce zarówno
w sklepie Google Play, jak i w App Store.