3,1 mln – tylu realnych użytkowników odwiedziło w marcu Pracuj.pl według wyników badania PBI/Gemius. To zdecydowanie najlepszy rezultat wśród portali rekrutacyjnych w Polsce. W tym czasie serwis objął swoim zasięgiem więcej, niż co dziesiątego polskiego internautę (11%). Jak zaznacza Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl, zespół portalu stale działa nad nowymi rozwiązaniami, wspierającymi rozwój funkcji dostępnych dla kandydatów i rekruterów.
Liczby te dowodzą, że blisko dwie dekady działalności Pracuj.pl pozwoliły zgromadzić doświadczenie w budowaniu zaangażowania użytkowników; nawet w sytuacji rynkowej, nazywanej rynkiem kandydata. Jednocześnie widzimy, że branża dojrzewa i mobilizuje nas do dalszego rozwoju. Kluczem do spełnienia potrzeb jest stały wzrost, proponowanie coraz lepszych narzędzi i intuicyjnego interfejsu. Prowadzimy projekty badawczo-rozwojowe związane np. z szybkością i trafnością wyszukiwania ofert pracy, nieustannie inwestujemy także rozwiązania mobilne.
RAFAŁ NACHYNA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PRACUJ.PL
W marcu 2018 na Pracuj.pl wysłano łącznie o 14% więcej aplikacji, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Ogromne zmiany widzimy w przypadku smartfonów. W całym 2017 roku z urządzeń mobilnych pochodziło 3,1 mln aplikacji o pracę wysyłanych przez użytkowników Pracuj.pl. To ponad trzykrotny wzrost rok do roku i kolejny dowód na ogromne znaczenie mobile w działaniach rekrutacyjnych. Trend ten obserwowaliśmy także w I kwartale 2018. Ważnym czynnikiem oceny skuteczności działań jest dla nas także ilość zarejestrowanych użytkowników. Jest ich już 6,46 mln, a tylko w marcu dołączyło do tej grupy kolejne 66,5 tysiąca osób. Dzięki tym danym możemy podejmować decyzje o kierunkach rozwoju.
RAFAŁ NACHYNA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PRACUJ.PL
Serwis rekrutacyjny jest flagowym elementem ekosystemu technologicznego, konsekwentnie budowanego przez Grupę Pracuj dla świata HR. Tworzą go cztery marki: Pracuj.pl, eRecruiter (rozwiązanie wspierające rekrutację), emplo (platforma komunikacji i zarządzania procesami HR) i Rabota.ua (największy serwis rekrutacyjny na Ukrainie). Za ich realizację odpowiada grupa ponad 800 pracowników. Z tworzonych przez nich produktów i usług korzysta 40 tysięcy klientów z 40 krajów.
3,1 mln – tylu realnych użytkowników odwiedziło w marcu Pracuj.pl według wyników badania PBI/Gemius. To zdecydowanie najlepszy rezultat wśród portali rekrutacyjnych w Polsce.
W tym czasie serwis objął swoim zasięgiem więcej, niż co dziesiątego polskiego internautę (11%). Jak zaznacza Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl, zespół portalu stale działa nad nowymi rozwiązaniami, wspierającymi rozwój funkcji dostępnych dla kandydatów i rekruterów.
Według najnowszych badań Gemius/PBI, Pracuj.pl już dwa miesiące z rzędu (luty-marzec 2018) był jedynym portalem rekrutacyjnym w Polsce, który przekroczył 3 mln realnych użytkowników (real users). Ich liczba w marcu urosła o 14,6% w stosunku do analogicznego okresu w 2017. To największa zmiana wśród konkurencji. Portal odnotował wzrost liczby odsłon o 1/3 (32%), a internauci poświęcali na wizytę w serwisie średnio około 7 minut i 18 sekund.
Liczby te dowodzą, że blisko dwie dekady działalności Pracuj.pl pozwoliły zgromadzić doświadczenie w budowaniu zaangażowania użytkowników; nawet w sytuacji rynkowej, nazywanej rynkiem kandydata. Jednocześnie widzimy, że branża dojrzewa i mobilizuje nas do dalszego rozwoju. Kluczem do spełnienia potrzeb jest stały wzrost, proponowanie coraz lepszych narzędzi i intuicyjnego interfejsu. Prowadzimy projekty badawczo-rozwojowe związane np. z szybkością i trafnością wyszukiwania ofert pracy, nieustannie inwestujemy także rozwiązania mobilne.
RAFAŁ NACHYNA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PRACUJ.PL
Efekty rozwoju portalu pokazują także dane dotyczące m.in. wzrostu liczby użytkowników, wysyłanych przez nich aplikacji oraz ogromna popularność rozwiązań mobilnych. Jak podkreśla Rafał Nachyna, w połowie kwietnia na Pracuj.pl zamieszczonych było blisko 47 tysięcy ofert pracy. Duża ilość ogłoszeń generuje jednocześnie rosnącą liczbę osób wysyłających CV do pracodawców.
W marcu 2018 na Pracuj.pl wysłano łącznie o 14% więcej aplikacji, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Ogromne zmiany widzimy w przypadku smartfonów. W całym 2017 roku z urządzeń mobilnych pochodziło 3,1 mln aplikacji o pracę wysyłanych przez użytkowników Pracuj.pl. To ponad trzykrotny wzrost rok do roku i kolejny dowód na ogromne znaczenie mobile w działaniach rekrutacyjnych. Trend ten obserwowaliśmy także w I kwartale 2018. Ważnym czynnikiem oceny skuteczności działań jest dla nas także ilość zarejestrowanych użytkowników. Jest ich już 6,46 mln, a tylko w marcu dołączyło do tej grupy kolejne 66,5 tysiąca osób. Dzięki tym danym możemy podejmować decyzje o kierunkach rozwoju.
RAFAŁ NACHYNA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PRACUJ.PL
Serwis rekrutacyjny jest flagowym elementem ekosystemu technologicznego, konsekwentnie budowanego przez Grupę Pracuj dla świata HR. Tworzą go cztery marki: Pracuj.pl, eRecruiter
(rozwiązanie wspierające rekrutację), emplo (platforma komunikacji i zarządzania procesami HR) i Rabota.ua (największy serwis rekrutacyjny na Ukrainie). Za ich realizację odpowiada grupa ponad 800 pracowników. Z tworzonych przez nich produktów i usług korzysta 40 tysięcy klientów z 40 krajów.