Działania pracuj.pl Pracuj news

„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie. Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.   https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=WAu0tNDYOvc   Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii. Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl  

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie.

Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.

 

 

Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii.

Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl

 

large_Pracuj_1200x628_Linia_Blarge_Pracuj_1200x628_Linia_A