„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

  • today śr, 11 Paź 2017
Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie. Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.   https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=WAu0tNDYOvc  
Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii. Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl
  large_Pracuj_1200x628_Linia_Blarge_Pracuj_1200x628_Linia_A

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie.

Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.

 

 

Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii.

Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl

 

large_Pracuj_1200x628_Linia_Blarge_Pracuj_1200x628_Linia_A

Zobacz podobne

Grupa Pracuj dla Ukrainy

Grupa Pracuj wdrożyła działania na rzecz wsparcia dla Ukrainy.

„Dobra robota” powraca. Ruszył 3. sezon podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl przygotował kolejny, trzeci już sezon podcastu “Dobra robota”. Prowadzącym nowych odcinków ponownie jest Bartek Czarkowski, a wśród jego gości znaleźli się Ola Radomska, Karolina Zarzycka, Tomasz Kammel, Justyna Mazur i Anna Reguła.

Kolejna wizyta „W środowisku Pracuj.pl”. Nowa odsłona kampanii

10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny.

Plany na nowy rok: zmiana zawodowa i równowaga

Miniony rok był inny niż wszystkie. Wyzwania związane z pandemią zmieniły także rynek pracy. Nastąpiło nowe otwarcie w rekrutacjach, skutkujące wzmożonymi poszukiwaniami kandydatów w wielu branżach.