„Szef i reszta” powraca w kampanii Pracuj.pl

  • today wt, 11 Wrz 2018

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazuje sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę. Komunikacja będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych.
large_Kierowca_1_v1_01
Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Kampania potrwa do końca listopada.

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy
z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazuje sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę. Komunikacja będzie prowadzona
w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie
w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych.
large_Kierowca_1_v1_01

Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce.

Kampania potrwa do końca listopada.

Zobacz podobne

Grupa Pracuj dla Ukrainy

Grupa Pracuj wdrożyła działania na rzecz wsparcia dla Ukrainy.

„Dobra robota” powraca. Ruszył 3. sezon podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl przygotował kolejny, trzeci już sezon podcastu “Dobra robota”. Prowadzącym nowych odcinków ponownie jest Bartek Czarkowski, a wśród jego gości znaleźli się Ola Radomska, Karolina Zarzycka, Tomasz Kammel, Justyna Mazur i Anna Reguła.

Kolejna wizyta „W środowisku Pracuj.pl”. Nowa odsłona kampanii

10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny.

Plany na nowy rok: zmiana zawodowa i równowaga

Miniony rok był inny niż wszystkie. Wyzwania związane z pandemią zmieniły także rynek pracy. Nastąpiło nowe otwarcie w rekrutacjach, skutkujące wzmożonymi poszukiwaniami kandydatów w wielu branżach.