Pracuj.pl organizatorem II edycji Festiwalu Pracy JOBICON

Wrocław, Warszawa i Kraków – w tych trzech miastach w lutym i marcu marka Pracuj.pl zagości z Festiwalem Pracy JOBICON – innowacyjnym wydarzeniem kierowanym do młodych ludzi z pasją, stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Blisko 300 pracodawców będzie oczekiwać na tysiące kandydatów, którzy pojawią się na wydarzeniu JOBICON 2019! Według danych serwisu Pracuj.pl 76% studentów chce po skończeniu uczelni rozwijać się zgodnie z wybranym kierunkiem*. Marka Pracuj.pl odpowiada na ich potrzeby zawodowe i rekrutacyjne, zapewniając podczas wydarzenia kontakt z najlepszymi pracodawcami z poszczególnych regionów Polski. Na uczestników Festiwalu od samego rana będą czekać inspirujący mówcy, m.in. Ewa Chodakowska, oraz eksperci, którzy poprowadzą rozmowy symulacyjne i przeanalizują CV kandydata. Dodatkowo na scenie pojawią się mentorzy z Niebezpiecznik.pl, którzy poruszą temat anonimowości w sieci. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wielu merytorycznych warsztatach i poszerzyć swoje kompetencje już na początku drogi zawodowej. Nie zabraknie również atrakcji dla kandydatów z branży IT, z myślą o nich przygotowane zostały warsztaty „Kulisy zawodu programisty”. Wydarzenie jest już widoczne na ulicach miast! Promocja Festiwalu Pracy ruszyła dwa tygodnie temu. We Wrocławiu, Warszawie i Krakowie rozpoczęła się kampania outdoorowa, która ma zachęcić młode talenty do udziału w wydarzeniu. Marka zadbała o wyjątkową widoczność kampanii.
Planując kampanię outdoorową JOBICON, chcieliśmy z jednej strony dotrzeć do młodej grupy docelowej – stąd obecność naszych reklam w środkach komunikacji miejskiej, w kluczowych miejscach jak okolice uczelni, akademików czy na stacjach metra. Z drugiej strony zależało nam na wyróżnieniu się z przestrzeni miejskiej i jeszcze mocniejszym zaznaczeniu obecności JOBICON  w każdym z trzech miast. Udało się to poprzez dobranie wyjątkowych, wielkoformatowych nośników, które zwracają uwagę i podkreślają wyjątkowy charakter wydarzenia. Takie połączenie pozwoli nam na szerokie i jakościowe dotarcie do potencjalnych uczestników Festiwalu w każdym z miast – podsumowuje Katarzyna Kociuba, Senior Brand Manager marki Pracuj.pl.
NOŚNIKI WIELKOFORMATOWE W Warszawie są już wykonane dwa wyjątkowe nośniki reklamowe w przejściu podziemnym przy stacji Centrum metra. Jest to wyjątkowy format reklamowy, który pozwolił na szeroki przekaz informacji o planowanym wydarzeniu. Taka reklama mocno wybija się z tła, zwraca uwagę w miejscu charakteryzującym się bardzo wysokim natężeniem ruchu w pobliżu kluczowej stacji warszawskiego metra. Na tym formacie mocno promowany jest gość specjalny – Ewa Chodakowska. Mural przy stacji metra Politechnika Kolejnym wyjątkowym formatem jest mural przy ul. Jaworzyńskiej – umiejscowiony blisko Politechniki Warszawskiej, popularnego placu Zbawiciela i ulicy Mokotowskiej, świetnie dociera do młodej grupy docelowej. Wyjątkowy format muralu, niezwykłej siatki, podkreśla innowacyjny charakter wydarzenia. We Wrocławiu również zawisły imponujące nośniki. Siatka przy Galerii Dominikańskiej W bezpośrednim sąsiedztwie tej reklamy znajdują się m.in. Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie, liczne sklepy, punkty usługowe, placówki bankowe, przystanki komunikacji miejskiej. Lokalizacja ta charakteryzuje się bardzo wysokim całodobowym natężeniem ruchu. Największym formatem w Krakowie jest siatka przy rondzie Mogilskim. Reklama jest umieszczona przy jednym z najbardziej ruchliwych rond Krakowa. Nośnik usytuowany jest we wschodniej części centrum Krakowa w pobliżu Dworca Głównego, na rondzie łączącym wschód Krakowa (Nowa Huta), południe i północ miasta. To miejsce o bardzo dużym natężeniu ruchu komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy) oraz samochodowego i pieszego. W bezpośredniej okolicy znajdują się UM, Ogród Botaniczny UJ, Akademia Ekonomiczna. W kampanii zadbano także o odpowiednie „zagęszczenie” nośników. Oprócz wielkich formatów, zaplanowano bardziej standardowe reklamy, w większym natężeniu: Citylighty w wersji Day & Night Plakaty wiszą na przystankach autobusowych i tramwajowych, zapewniając dotarcie do dużej grupy studentów i młodych ludzi poruszających się środkami komunikacji miejskiej. Dodatkowo zostały one przygotowane w formacie Day & Night, który dzięki specjalnemu podświetleniu powoduje jeszcze lepszą ekspozycję wieczorami, co jest szczególnie ważne w zimowym okresie. Reklama w komunikacji miejskiej Grupa docelowa Festiwalu JOBICON – młodzi kandydaci – najczęściej poruszają się po mieście ogólnodostępną komunikacją. W kampanii JOBICON wykorzystamy metro warszawskie, a w Krakowie i Wrocławiu – tramwaje i autobusy do promowania wydarzenia.   Więcej informacji o wydarzeniu jest dostępnych na stronie www.jobicon.pracuj.pl Jesteś pracodawcą? Zgłoś się do swojego opiekuna handlowego, by wziąć udział w jesiennej edycji, ale najpierw przyjdź i zobacz, czego możesz się spodziewać! 26 lutego Wrocław – Wrocławskie Centrum Kongresowe. 7 marca Warszawa – Centrum Praskie Koneser. 12 marca Kraków – TAURON Arena Kraków.  
Za zaplanowanie i zakup mediów podczas kampanii outdoor odpowiada dział marketingu B2C Pracuj.pl oraz dom mediowy K2 Media. Za organizację wydarzenia odpowiada dział marketingu B2B Pracuj.pl.
* Badanie „Studenci 2018” zostało przeprowadzone przez Pracuj.pl na grupie N=2 145 użytkowników portalu w III kwartale 2018 roku metodą ankiety online. Celem pomiaru było zbadanie postaw respondentów wobec nauki na uczelni oraz praktyk i staży, a także ich planów dotyczących rozwoju zawodowego. 

Wrocław, Warszawa i Kraków – w tych trzech miastach w lutym i marcu marka Pracuj.pl zagości z Festiwalem Pracy JOBICON – innowacyjnym wydarzeniem kierowanym do młodych ludzi z pasją, stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Blisko 300 pracodawców będzie oczekiwać na tysiące kandydatów, którzy pojawią się na wydarzeniu JOBICON 2019!

Według danych serwisu Pracuj.pl 76% studentów chce po skończeniu uczelni rozwijać się zgodnie z wybranym kierunkiem*. Marka Pracuj.pl odpowiada na ich potrzeby zawodowe i rekrutacyjne, zapewniając podczas wydarzenia kontakt z najlepszymi pracodawcami z poszczególnych regionów Polski.

Na uczestników Festiwalu od samego rana będą czekać inspirujący mówcy, m.in. Ewa Chodakowska, oraz eksperci, którzy poprowadzą rozmowy symulacyjne i przeanalizują CV kandydata. Dodatkowo na scenie pojawią się mentorzy z Niebezpiecznik.pl, którzy poruszą temat anonimowości w sieci. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wielu merytorycznych warsztatach i poszerzyć swoje kompetencje już na początku drogi zawodowej. Nie zabraknie również atrakcji dla kandydatów z branży IT, z myślą o nich przygotowane zostały warsztaty „Kulisy zawodu programisty”.

Wydarzenie jest już widoczne na ulicach miast! Promocja Festiwalu Pracy ruszyła dwa tygodnie temu. We Wrocławiu, Warszawie i Krakowie rozpoczęła się kampania outdoorowa, która ma zachęcić młode talenty do udziału w wydarzeniu. Marka zadbała o wyjątkową widoczność kampanii.

Planując kampanię outdoorową JOBICON, chcieliśmy z jednej strony dotrzeć do młodej grupy docelowej – stąd obecność naszych reklam w środkach komunikacji miejskiej, w kluczowych miejscach jak okolice uczelni, akademików czy na stacjach metra. Z drugiej strony zależało nam na wyróżnieniu się z przestrzeni miejskiej i jeszcze mocniejszym zaznaczeniu obecności JOBICON  w każdym z trzech miast. Udało się to poprzez dobranie wyjątkowych, wielkoformatowych nośników, które zwracają uwagę i podkreślają wyjątkowy charakter wydarzenia. Takie połączenie pozwoli nam na szerokie i jakościowe dotarcie do potencjalnych uczestników Festiwalu w każdym z miast – podsumowuje Katarzyna Kociuba, Senior Brand Manager marki Pracuj.pl.

NOŚNIKI WIELKOFORMATOWE

W Warszawie są już wykonane dwa wyjątkowe nośniki reklamowe w przejściu podziemnym przy stacji Centrum metra.

Jest to wyjątkowy format reklamowy, który pozwolił na szeroki przekaz informacji o planowanym wydarzeniu. Taka reklama mocno wybija się z tła, zwraca uwagę w miejscu charakteryzującym się bardzo wysokim natężeniem ruchu w pobliżu kluczowej stacji warszawskiego metra. Na tym formacie mocno promowany jest gość specjalny – Ewa Chodakowska.

Mural przy stacji metra Politechnika

Kolejnym wyjątkowym formatem jest mural przy ul. Jaworzyńskiej – umiejscowiony blisko Politechniki Warszawskiej, popularnego placu Zbawiciela i ulicy Mokotowskiej, świetnie dociera do młodej grupy docelowej. Wyjątkowy format muralu, niezwykłej siatki, podkreśla innowacyjny charakter wydarzenia.

We Wrocławiu również zawisły imponujące nośniki.

Siatka przy Galerii Dominikańskiej

W bezpośrednim sąsiedztwie tej reklamy znajdują się m.in. Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie, liczne sklepy, punkty usługowe, placówki bankowe, przystanki komunikacji miejskiej. Lokalizacja ta charakteryzuje się bardzo wysokim całodobowym natężeniem ruchu.

Największym formatem w Krakowie jest siatka przy rondzie Mogilskim.

Reklama jest umieszczona przy jednym z najbardziej ruchliwych rond Krakowa. Nośnik usytuowany jest we wschodniej części centrum Krakowa w pobliżu Dworca Głównego, na rondzie łączącym wschód Krakowa (Nowa Huta), południe i północ miasta. To miejsce o bardzo dużym natężeniu ruchu komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy) oraz samochodowego i pieszego. W bezpośredniej okolicy znajdują się UM, Ogród Botaniczny UJ, Akademia Ekonomiczna.

W kampanii zadbano także o odpowiednie „zagęszczenie” nośników. Oprócz wielkich formatów, zaplanowano bardziej standardowe reklamy, w większym natężeniu:

Citylighty w wersji Day & Night

Plakaty wiszą na przystankach autobusowych i tramwajowych, zapewniając dotarcie do dużej grupy studentów i młodych ludzi poruszających się środkami komunikacji miejskiej. Dodatkowo zostały one przygotowane w formacie Day & Night, który dzięki specjalnemu podświetleniu powoduje jeszcze lepszą ekspozycję wieczorami, co jest szczególnie ważne w zimowym okresie.

Reklama w komunikacji miejskiej

Grupa docelowa Festiwalu JOBICON – młodzi kandydaci – najczęściej poruszają się po mieście ogólnodostępną komunikacją. W kampanii JOBICON wykorzystamy metro warszawskie, a w Krakowie i Wrocławiu – tramwaje i autobusy do promowania wydarzenia.

 

Więcej informacji o wydarzeniu jest dostępnych na stronie www.jobicon.pracuj.pl

Jesteś pracodawcą? Zgłoś się do swojego opiekuna handlowego, by wziąć udział w jesiennej edycji, ale najpierw przyjdź i zobacz, czego możesz się spodziewać!

26 lutego Wrocław – Wrocławskie Centrum Kongresowe.

7 marca Warszawa – Centrum Praskie Koneser.

12 marca Kraków – TAURON Arena Kraków.

 

Za zaplanowanie i zakup mediów podczas kampanii outdoor odpowiada dział marketingu B2C Pracuj.pl oraz dom mediowy K2 Media.
Za organizację wydarzenia odpowiada dział marketingu B2B Pracuj.pl.
* Badanie „Studenci 2018” zostało przeprowadzone przez Pracuj.pl na grupie N=2 145 użytkowników portalu w III kwartale 2018 roku metodą ankiety online. Celem pomiaru było zbadanie postaw respondentów wobec nauki na uczelni oraz praktyk i staży, a także ich planów dotyczących rozwoju zawodowego. 
Karolina Sapińska
Marketingowiec, pasjonatka mediów społecznościowych. Od ponad 4 lat w Grupie Pracuj z sukcesem prowadzi projekty marketingowe. Wspiera i koordynuje rozwój produktów wizerunkowych, m.in. Festiwal Pracy JOBICON online, Pracuj ADS i Wyróżnienie w aplikacji mobilnej Pracuj.pl. W poprzednich latach organizator działań skierowanych do branży HR, wcześniejsze doświadczenie zdobyła pracując w obsłudze klienta i administracji publicznej. Zainteresowana psychologią społeczną i biznesu, którą wykorzystuje w codziennych obowiązkach. Działaczka społeczna, swoim doświadczeniem dzieli się m.in. w programie edukacyjnym "Uniwersytet Sukcesu".

Zobacz podobne

Grupa Pracuj dla Ukrainy

Grupa Pracuj wdrożyła działania na rzecz wsparcia dla Ukrainy.

„Dobra robota” powraca. Ruszył 3. sezon podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl przygotował kolejny, trzeci już sezon podcastu “Dobra robota”. Prowadzącym nowych odcinków ponownie jest Bartek Czarkowski, a wśród jego gości znaleźli się Ola Radomska, Karolina Zarzycka, Tomasz Kammel, Justyna Mazur i Anna Reguła.

Kolejna wizyta „W środowisku Pracuj.pl”. Nowa odsłona kampanii

10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny.

Plany na nowy rok: zmiana zawodowa i równowaga

Miniony rok był inny niż wszystkie. Wyzwania związane z pandemią zmieniły także rynek pracy. Nastąpiło nowe otwarcie w rekrutacjach, skutkujące wzmożonymi poszukiwaniami kandydatów w wielu branżach.