Szef wraca do biura, czyli NOWY SPOT Pracuj.pl!

  • today wt, 16 Paź 2018
15 września ukazał się czwarty spot, który jest kontynuacją prowadzonej obecnie kampanii Pracuj.pl. Tym razem nasze działania kierowane są do specjalistów, czyli tzw. White Collars. Szef nadal nie odpuszcza! Po tournée po magazynie, sklepie oraz wizycie w szoferce, przyszedł czas na dobrze znane biuro! Tym razem dał swoim pracownikom solidną lekcję oszczędzania. Spot utrzymany jest w humorystycznym tonie i ma zachęcić naszych odbiorców do poszukiwania miejsca pracy, w którym czują się dobrze, są doceniani i mogą swobodnie wykonywać swoje obowiązki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie firmy można znaleźć na portalu Pracuj.pl Najnowszy spot pt. „Dyrdymałki” jest dostępny na kanale: YouTube. Reklamę wyświetlą największe ogólnopolskie stację jak m.in TVN, Polsat, TVP, a także kanały tematyczne.  Spot jest emitowany w najlepszych serwisach VOD, takich jak: IPLA, Player, a także mediach społecznościowych takich jak: Facebookczy YouTube. Równolegle, wystartowały działania online wspierające całą kampanię!  Poniższe Key Visuale pojawiają się w dużych, ogólnopolskich serwisach takich jak Onet, Interia czy WP oraz regionalnych serwisach internetowych. To najlepszy czas dla pracodawcy do poszukiwania najlepszych specjalistów z rynku.

15 września ukazał się czwarty spot, który jest kontynuacją prowadzonej obecnie kampanii Pracuj.pl. Tym razem nasze działania kierowane są do specjalistów, czyli tzw. White Collars.

Szef nadal nie odpuszcza! Po tournée po magazynie, sklepie oraz wizycie w szoferce, przyszedł czas na dobrze znane biuro! Tym razem dał swoim pracownikom solidną lekcję oszczędzania.

Spot utrzymany jest w humorystycznym tonie i ma zachęcić naszych odbiorców do poszukiwania miejsca pracy, w którym czują się dobrze, są doceniani i mogą swobodnie wykonywać swoje obowiązki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie firmy można znaleźć na portalu Pracuj.pl

Najnowszy spot pt. „Dyrdymałki” jest dostępny na kanale: YouTube.

Reklamę wyświetlą największe ogólnopolskie stację jak m.in TVN, Polsat, TVP, a także kanały tematyczne.  Spot jest emitowany w najlepszych serwisach VOD, takich jak: IPLA, Player, a także mediach społecznościowych takich jak: Facebookczy YouTube.

Równolegle, wystartowały działania online wspierające całą kampanię!  Poniższe Key Visuale pojawiają się w dużych, ogólnopolskich serwisach takich jak Onet, Interia czy WP oraz regionalnych serwisach internetowych. To najlepszy czas dla pracodawcy do poszukiwania najlepszych specjalistów z rynku.

Zobacz podobne

Grupa Pracuj dla Ukrainy

Grupa Pracuj wdrożyła działania na rzecz wsparcia dla Ukrainy.

„Dobra robota” powraca. Ruszył 3. sezon podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl przygotował kolejny, trzeci już sezon podcastu “Dobra robota”. Prowadzącym nowych odcinków ponownie jest Bartek Czarkowski, a wśród jego gości znaleźli się Ola Radomska, Karolina Zarzycka, Tomasz Kammel, Justyna Mazur i Anna Reguła.

Kolejna wizyta „W środowisku Pracuj.pl”. Nowa odsłona kampanii

10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny.

Plany na nowy rok: zmiana zawodowa i równowaga

Miniony rok był inny niż wszystkie. Wyzwania związane z pandemią zmieniły także rynek pracy. Nastąpiło nowe otwarcie w rekrutacjach, skutkujące wzmożonymi poszukiwaniami kandydatów w wielu branżach.