Poznaj zespoły nominowane do nagrody głównej w konkursie HR DREAM TEAM 2020!

Ideą konkursu HR DREAM TEAM jest promocja najbardziej efektywnych zespołów realizujących projekty z obszaru Human Resources. Prawie 160 takich zgłoszeń, pełnych kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań spłynęło do nas w tym roku. Za wszystkie przesłane projekty dziękujemy!
Rosnąca rok do roku liczba zgłoszeń konkursowych umacnia nas w przekonaniu, że działy HR działają coraz bardziej skutecznie, dynamiczne reagują na nowe wyzwania oraz coraz sprawniej radzą sobie z pozyskiwaniem i rozwojem talentów oraz budowaniem angażującego środowiska pracy.
Kapituła konkursu w składzie: – Agnieszka Bieniak, Dyrektor HR w Grupie Pracuj, Przewodnicząca Kapituły – Katarzyna Cymerman, Dyrektor ds. HR w Microsoft – Aleksandra Trapp, Head of Culture and Trends w infuture.institute – Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec – Katarzyna Turska, Dyrektor HR Sodexo Benefits and Rewards Services Polska miała nie lada wyzwanie, aby spośród wszystkich zespołów wybrać te, które zakwalifikują się do drugiego etapu konkursu. Po emocjonujących obradach - udało się! Przed Wami lista firm, które zostały nominowane do zdobycia nagrody głównej w podziale na kategorie konkursowe.

Kategoria "Skuteczna i przyjazna rekrutacja kandydatów"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • Toyota Motor Manufacturing Poland sp. z o.o.
  • GSK Polska
  • Grape Up Sp. z o.o.
  • BMW Group Polska - BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce
  • PwC

Kategoria "Kultura organizacyjna i zaangażowanie pracowników"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • Media System sp. z o.o.
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
  • Kemira Gdańsk Sp. z o.o.
  • Costa Coffee Polska S.A.
  • Selleo
  • Lidl Polska Sp. z o.o.
  • Xella Polska Sp. z o.o.
  • McDonald's Polska Sp. z o.o.

Kategoria "Rozwój talentów w organizacji"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • mBank S.A.
  • DSV International Shared Services Sp. z o.o.
  • 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
  • Selleo
Każdej firmie, która przesłała swoje zgłoszenie do tegorocznej edycji konkursu gratulujemy i dziękujemy – to Wy tworzycie HR Dream Team 😊 Trzymamy kciuki za tych, którzy zakwalifikowali się do drugiego etapu konkursu!
 
Pamiętajcie – zwycięzców ogłosimy na gali konkursowej, która odbędzie się po wakacjach – o jej terminie i formie poinformujemy Was odpowiednio wcześniej!   Śledźcie nasze kanały w social media oraz naszą platformę – więcej informacji dotyczących konkursu już wkrótce! LinkedIn: Pracuj.pl Facebook: Pracuj.pl dla Pracodawców  
Kaja Pryczkowska
Marketingowiec, w Pracuj.pl od kilku lat odpowiada za budowanie wyjątkowych doświadczeń klientów z branży HR, projektując dla nich zarówno małe niespodzianki, jak i duże wydarzenia (HR Day, Wyzwania HR). Opiekun cyklu webinarów Akademia Inspiracji oraz koordynator konkursu HR Dream Team. Prywatnie miłośniczka języka hiszpańskiego.

Zobacz podobne

HR Day: od święta i na co dzień

Zaczęło się bardzo spontanicznie. Najpierw – jak to często bywa – było pytanie: co zrobić inaczej niż zwykle? Jak docenić, uhonorować i jednocześnie spotkać się oraz świętować? Jak zrobić to tak, by wydarzenie przeszło do historii? Potem przyszedł czas na dyskusje i… przebłysk idei, jeden z pomysłów został nagłośniony, a potem podchwycony. Powstały zręby koncepcji, która w toku współpracy różnych osób ewoluowała, nabierała kształtów i stopniowo się rozrastała. Dzisiaj HR Day to już kolejna edycja Ogólnopolskiego Dnia Pracowników HR. Ale nie tylko – to coś więcej niż święto przypadające 20 czerwca. To znacznie większa świadomość biznesowa roli HR w organizacjach, bezcenne branżowe więzi i wsparcie, a także bardzo potrzebne poczucie docenienia.

Zosia nie-samosia, czyli jakie rekrutacje warto zlecić na zewnątrz

Zaczynamy, zawieszamy. Wznawiamy. Zmieniamy. Rozszerzamy, albo raczej rozwijamy… Niektóre procesy rekrutacyjne w dobie pandemii przypominały jazdę na roller-coasterze zmierzającym w nie do końca znanym kierunku. Tak samo odczuwali to zarówno rekrutujący, jak i rekrutowani. A jak będzie teraz w (oby!) post-covidowej rzeczywistości? Dynamika na pewno nie spadnie. Czas jest w HR cenną walutą, ale jednocześnie towarem deficytowym. Dlatego planując projekty rekrutacyjne, warto zastanowić się, które rekrutacje lepiej zlecić na zewnątrz, by nie tylko zaoszczędzić czas, lecz także zwiększyć efektywność procesu i dotrzeć do kandydatów najlepiej dopasowanych do wolnego stanowiska.

Rekrutacyjny digitalowy tort. Z wisienką!

Przed Tobą kolejny proces rekrutacyjny, więc naturalnym pierwszym krokiem na ścieżce dotarcia do kandydata jest przygotowanie treści ogłoszenia. A gdyby tak zadbać o promocję oferty i potraktować ją jak reklamę? Digitalowy „tort” czeka na pokrojenie tak, by  jego wisienka wpadła również na rekrutacyjny talerz. Zadbaj więc o to, by pracodawca był syty, a kandydat cały… zadowolony. Do wyboru masz wiele możliwości marketingowo-reklamowych. Dowiedz się, jak wygląda mapa podróży Twojego potencjalnego pracownika, a następnie dobierz odpowiednie narzędzia i rozwiązania online.

Zmiksuj employer branding wg receptury Twojej marki

Powszechnie znane są koncepcje 4P, 4C czy 7P – czyli składowe marketingowej mieszanki idealnej. Liczba składników skutecznego zarządzania popytem na produkt czy usługę zmienia się oczywiście w czasie, a jej twórcami są praktycy i eksperci na co dzień dbający o marketing. Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ employer branding również rządzi się prawami zbliżonymi do tych, ze świata marketingu i także w przypadku tego obszaru, by odnieść sukces trzeba dobrze skomponować odpowiednie składniki. Czy marketingowy „narzędziownik” może przydać się specjalistom employer brandingu? Jak najbardziej! Zapraszamy na przegląd rozwiązań, które warto „wypożyczyć” od koleżanek i kolegów z tego działu.