Poznaj Kapitułę HR Dream Team 2021!

Mamy przyjemność przedstawić kapitułę konkursu HR Dream Team, która w tym roku oceni projekty zgłoszone przez zespoły HR i wyłoni zwycięzców! W zacnym gronie znaleźli się eksperci z różnych obszarów, z czego jesteśmy niezwykle dumni – pozwoli to na ocenę zgłoszeń konkursowych z różnych perspektyw. Zapraszamy do zapoznania się z osobowościami, które wspólnie tworzą jury konkursu HR Dream Team.


Agnieszka Bieniak | przewodnicząca kapituły HR Dream Team

Dyrektor HR w Grupie Pracuj. Jest także trenerem, coachem i mediatorem. Wcześniej pracowała na stanowiskach Dyrektora HR w spółkach z branż: finansowo – technologicznej, mediowej, technologicznej i retailowej. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych z Organizacji i Zarządzania oraz z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Obecnie studiuje także Psychologię Kliniczną na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła kurs trenerski, organizowany przez Grupę Trop, kurs coachingu w Erickson College International oraz organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda prestiżowy program Leadership Academy for Poland. Uczestniczyła w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz udzielając eksperckich wypowiedzi dla różnych mediów i występując w roli prelegenta na konferencjach. Od kilkunastu lat tworzy i rozwija działy HR w firmach o różnych kulturach organizacyjnych. Świetnie odnajduje się w projektach typu change management i transformacji kulturowej. Dużą dbałość przywiązuje do efektywnej komunikacji wewnętrznej. Lubi pracować z ludźmi i pomagać im w rozwoju. Równocześnie jednak wierzy w to, że „można zarządzić tylko tym, co da się zmierzyć”, dlatego w swoich decyzjach opiera się o fakty, analizy i mierniki. Szczególnie jednak rola mamy pozwala jej doświadczać, że człowiek uczy się i rozwija przez całe życie.

Anna Flis

Jako prezes, członek zarządu, przedsiębiorca, praktyk biznesu, dyrektor zarządzająca z 17 letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric, sprawdziła się w wielu obszarach organizacji. Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami. Laureatka nagród za wyniki sprzedaży, usprawnienia w procesach, zrządzanie zespołami oraz nastawienie na potrzeby klientów. Założycielka Training Designers, Finalistka konkursu „Bizneswoman Roku ” w kategorii Korporacja. Autorka cyklu artykułów dla „Personel Plus” dotyczących aktualnych trendów w HR oraz rozwoju najwyższej kadry managerskiej. Ambasadorka programu „Sukces to JA”, mentor w programie Vital Voices Poland Chapter oraz mentor w programie wsparcia przedsiębiorstw ekonomii społecznej prowadzonej przez „Dobra Robota”. Współautorka cyklu warsztatów „Transformacja HR” zakończonych międzynarodową certyfikacją. Lider projektu Champions of Change, jedna z dziesięciu kobiet, które „ trzęsą biznesem” wg Gazety Finansowej.

Dr Maria Mycielska

Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, od niemal 20 lat lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczeniem menedżerskiego zdobytego w Polsce i w Wielkiej Brytanii, w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Autorka szeregu publikacji, dwóch podręczników akademickich, pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny. Konsultantka, ekspertka i wykładowczyni ICAN Institute –  twórcy Harvard Business Review Polska. Od wielu lat pracuje z organizacjami i liderami jako konsultant i coach indywidualny. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji. Absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii.

Jacek Krajewski

Growth Manager w Gamfi - firmie dostarczającej gotowe do użycia rozwiązania do onboardingu oraz motywowania zespołów wspierane grywalizacją. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w obszarze HR i nowych technologii. Chętnie dzieli się swoją wiedzą występując w roli prelegenta na konferencjach oraz komentując wartościowe raporty i analizy dotyczące rynku HR. Autor newslettera z wydarzeniami oraz inspiracjami dla branży HR i employer branding. Współorganizator warszawskich edycji EBMASTERS - bezpłatnych cyklicznych spotkań poświęconych budowaniu marki pracodawcy.

Paulina Basta

Autorka popularnego bloga o tematyce HR-owej (www.paulinabasta.com). Doświadczenie pracy na stanowiskach kierowniczych w tradycyjnych, światowych korporacjach (takich jak HP czy IBM) dziś przekłada na polski grunt. Ludzie są dla niej ważni, wyznaje podejście „reason-diven HR” i koncentruje się na ludziach, pracując po to, by mogli być częścią dobrze funkcjonujących, mądrych organizacji. Praca to dorosłe relacje, dorosłych ludzi, w dorosłym świecie. Dorosłość daje przywileje, ale też wymaga. Paulina zawodowo dba o to, żeby te dwie sfery żyły ze sobą w symbiozie.

Agata Błaszkiewicz

Ekspertka i praktyk human resources z ponad 12-letnim doświadczeniem i wieloma wymiernymi sukcesami zawodowymi. Jako dyrektor ds. HR w Colliers International odpowiada za politykę kadrową firmy, jest również mentorką w Fundacji Liderek Biznesu i członkinią think tanku HR influencers oraz HR for Diversity. W 2018 r. Agata była finalistką największego konkursu branży HR w Polsce – TOP HR Manager in Action, a rok wcześniej jej zespół zdobył nagrodę HR Dream Team Grupy Pracuj.pl. Rezultatem jej działań jest również wygrana firmy Colliers International w prestiżowym rankingu Aon Hewitt – Best Employer 2017. Dzięki działaniom Agaty w firmie zaimplementowano wiele programów rozwojowych oraz dbających o zdrowie i samopoczucie pracowników. Agata przykłada szczególną wagę do polityki wyrównywania szans.

Sprawdź szczegóły & weź udział w konkursie! Na Twój projekt lub projekty czekamy - wspólnie z kapitułą - do 6 czerwca :).

Małgorzata Milewska
Jako Event Marketing Specialist w Pracuj.pl. organizuje konferencje Wyzwania HR, konkurs HR Dream Team, czy webinaria z cyklu Akademia Inspiracji. Koordynuje także inne wydarzenia skierowane do branży HR dostarczające inspiracji i wiedzy z zakresu human resources i zarządzania.

Zobacz podobne

Konkurs HR Dream Team 2021 wystartował! Czekamy na Wasze zgłoszenia

Ruszyła VII edycja konkursu HR Dream Team, czyli wydarzenia, na które zespoły HR czekają co roku.  Tak, jak w poprzednich edycjach, docenimy najciekawsze i najbardziej innowacyjne projekty, które udało się zrealizować zespołom HR i interdyscyplinarnym.

HR Dream Team 2020. Zespoły HR-marzeń wybrane!

Ideą przyświecającą konkursowi HR Dream Team była i jest promocja najbardziej efektywnych zespołów realizujących HR-owe projekty. W tym roku, w turbulentnym czasie, do konkursu zgłosiło się i stanęło w szranki wiele „dream teamów”, nadsyłając i poddając ocenie kapituły 160 projektów, pełnych kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań.

HR Dream Team 2020. Już 5 października poznamy zwycięzców konkursu!

VI edycja konkursu HR DREAM TEAM wciąż trwa. Nominowane zespoły z niecierpliwością oczekują na werdykt, a Kapituła konkursowa w składzie: Agnieszka Bieniak, Dyrektor HR w Grupie Pracuj, Przewodnicząca Kapituły, Katarzyna Cymerman, Dyrektor ds. HR w Microsoft, Aleksandra Trapp, Head of Culture and Trends w infuture.institute, Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec, Katarzyna Turska, Dyrektor HR Sodexo Benefits and Rewards Services Polska – ma nie lada wyzwanie, aby spośród wszystkich zespołów wybrać te, które zdobędą wyróżnienia w tegorocznej edycji rywalizacji! Po pierwszych emocjonujących obradach udało się wyłonić firmy nominowane do zdobycia nagrody głównej.

Poznaj zespoły nominowane do nagrody głównej w konkursie HR DREAM TEAM 2020!

Ideą konkursu HR DREAM TEAM jest promocja najbardziej efektywnych zespołów realizujących projekty z obszaru Human Resources. Prawie 160 takich zgłoszeń, pełnych kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań spłynęło do nas w tym roku. Za wszystkie przesłane projekty dziękujemy!