Poznaj zespoły nominowane do nagrody głównej w konkursie HR DREAM TEAM 2021!

  • today wt, 7 Wrz 2021
  • bar_chart 899 wyświetleń
Niezmiennie ideą konkursu HR DREAM TEAM jest wyróżnienie najbardziej efektywnych zespołów realizujących projekty z obszaru human resources. Ogromnie się cieszymy, że firmy dostrzegają wartość w rozwijaniu kultury organizacyjnej oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie rekrutacji i rozwoju pracowników. Projekty, które otrzymaliśmy w tym roku - w rekordowej liczbie 169 - były pełne kreatywnych i świeżych rozwiązań.

Rok 2021 obfitował w wyzwania dla działów HR - praca hybrydowa, rozporoszone zespoły, wymagające rekrutacje, podtrzymanie zaangażowania pracowników. Ilość, ale przede wszystkim jakość zgłoszeń do konkursu utwierdza nas w przekonaniu, że zespoły HR z odwagą i dynamiznem reagują na zmiany i stawiają czoła tym sprawdzianom. Przed Wami lista firm, które zostały nominowane do zdobycia nagrody głównej w podziale na kategorie konkursowe.


Kategoria "Skuteczna i przyjazna rekrutacja kandydatów"

W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:

🔵Segment L

  • Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o. – “Nokia Academy”
  • T-Mobile Polska SA – „Onboarding 2.0”
  • mBank SA – „Pasujesz do nas!”
  • DHL Parcel Polska – „Zostań Kurierką/Kurierem”
  • Nationale-Nederlanden – „O pracy mówimy wprost i konkretnie – kampania Doradców Ubezpieczeniowych i Doradców Premium Nationale-Nederlanden”
  • Orange - „Program praktyk letnich Let’s Orange”
  • PwC – „Mistery Box- akcja rekrutacyjna”
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. o.o. – „Klientocentryzm według BSH”
  • Lidl – “Praca na lata”
  • Truvant Europe Sp. z o.o. – „No barriers w Truvant”

🔵Segment M

  • Westwing Sp. z o. o. – “Welcome Home”
  • STS SA – “Now you're awesome!”

🔵 Segment S

  • Tigers - “Akademia Tygrysa - zaangażowana rekrutacja w digital marketing”
  • Get it Sp. z o.o.- “Siła Candidate Experience w małej firmie”
  • MERIXSTUDIO – „Świąteczna kampania rekrutacyjna #AllWeWantForChristmasIsYou”

Kategoria "Kultura organizacyjna i zaangażowanie pracowników"

W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:

🔵Segment L

  • Capgemini - „Kampania Między Innymi”
  • mBank - „Employability - strefa nowych możliwości”
  • DHL Parcel Polska - „Graj w e-commerce. Budowanie świadomości e-commerce przez gry planszowe”
  • NationaleNederlanden – „Transformacja cyfrowa w Nationale-Nederlanden - zwinna kultura i nowe metody pracy NN katalizatorem dla strategii biznesowej”
  • CCC SA – „Jak efektywnie zbudować społeczność ambasadorów wśród pracowników? CCC „od podeszwy”
  • Eurocash SA – „Gwiazdka z Eurocash. Świąteczne widowisko online na żywo”
  • Jeronimo Martins Polska S.A. – „Impreza noworoczna online dla wszystkich pracowników Biedronki”
  • Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o. – “MigaMY”

🔵Segment M

  • PGS Software SA – “Make a wish. We Make IT happen. Together – kampania na 16 lecie firmy”
  • Gaspol SA – „Chcemy usłyszeć Twój głos! Czyli badanie zaangażowania jako początek kompleksowych zmian.”
  • Robert Bosch Sp. z o.o. – „Boschkostan - Akademia Dobrego Życia”

🔵Segment S

  • 180heartbeats– „FAKAP AGENCY EVENT”
  • MS Services Sp. z o.o. – „Kampania #MSRazem”

Kategoria "Rozwój talentów w organizacji"

W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:

🔵Segment L

  • Budimex - „Super Lider”
  • T-mobile - „Career Shifter – Reskilling pracowników w kierunku stanowisk technicznych. Programowanie w Javie”
  • GrupaRaben - „Manager of Choice”
  • Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA – „Bootcamp RPA”
  • Mc’Donalds Polska Sp. z o.o. - „Program rozwoju Przywództwa”
  • Asseco Poland SA – „Program rozwojowy Asseco Master Team"

🔵Segment M

  • Biuro Informacji Kredytowej SA – “Rozwiń Żagle”
  • Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA – „4xŚwiadomiej”

🔵 Segment S

  • Traffit – „Traffit Pathways”
  • Clearcode Service SA – „Program Ambasadorski Clearcode”

 Nominowane projekty oceniać będzie kapituła w składzie:

  • Agnieszka Bieniak, Dyrektor HR w Grupie Pracuj, Przewodnicząca Kapituły
  • Anna Flis, CEO, Training Designers
  • dr Maria Mycielska, Ekspert ICAN Institute, wykładowca, trener
  • Jacek Krajewski, Growth Manager, Gamfi
  • Paulina Basta, Head of HR, Unit4
  • Agata Błaszkiewicz, HR Director, Colliers International

Każdej firmie, która przesłała swoje zgłoszenie do tegorocznej edycji konkursu gratulujemy i dziękujemy – to Wy tworzycie HR Dream Team 😊 Trzymamy kciuki za tych, którzy zakwalifikowali się do finału konkursu!

Zwycięzców ogłosimy na gali konkursowej, która odbędzie się już 14 października 2021 r. w formie online, informacje o transmisji będziemy wysyłać przed wydarzeniem. Śledźcie nasze kanały w social media oraz platformę – więcej informacji dotyczących konkursu już wkrótce!

LinkedIn: Pracuj.pl

Zobacz podobne

Pandemiczna kontuzja kultury organizacji? Rehabilitację zacznij od pracowników oraz ich doświadczeń

Czas (post)pandemiczny to czas powolnego kształtowania się nowego porządku w organizacjach. Dotyczy to relacji z klientami, kontrahentami, ale przede wszystkim z pracownikami. To dobry czas dla organizacji, aby zacząć tworzyć nową jakość, bardziej dopasowaną do obecnych wyzwań w miejscu pracy, jednocześnie próbując utrzymać emocjonalne zaangażowanie i atmosferę kultury organizacji. W obliczu bezprecedensowego kryzysu zdrowia publicznego, działy HR przodują w zarządzaniu zmianami strukturalnymi w organizacjach i stoją przed kilkoma wyzwaniami: praca zdalna, wydłużony urlop zdrowotny, bezrobocie, nowe stanowiska i role w firmach, cyfryzacja czy spowolnienie gospodarcze.

Tajniki rekrutacji: niebieskie kołnierzyki

Jak dzisiaj rozumiane jest pojęcie blue collars? O czym powinien pamiętać rekruter, który poszukuje właśnie w tej kategorii stanowisk i jak bardzo są zdywersyfikowane potrzeby rekrutacyjne tej grupy? Dziś odpowiemy sobie na wszystkie pytania.

3xK: sekrety udanej relacji na linii kandydat-konsultant-klient

3xK, czyli sekrety udanej relacji we współpracy pomiędzy kandydatem, konsultantem a klientem, to sieć rozwiązań oraz standardów postępowania wypracowanych na bazie obowiązujących zasad prawnych i ustaleń biznesowych. Ich powstanie podyktowane jest potrzebą optymalizacji obsługi i koordynacji projektu zatrudnienia przez wyspecjalizowany podmiot. Co się składa na dobre praktyki we współpracy? I dlaczego w modelu 3xKażdy ma znaczenie?

Od badania potrzeb benefitowych do wartości pracowników

Benefity są szkatułką, w której ukryte są kolejne mniejsze pudełka skrywające wartość. Z zewnątrz widać produkt, usługę, ale spoglądając głębiej odkrywasz kolejne warstwy, takie jak potrzeby, cele, priorytety, talenty pracownicze. W ich rozpoznaniu pomagają badania satysfakcji i potrzeb benefitowych, a otrzymane wyniki można wykorzystać w różnych obszarach biznesowych i HR-owych. Dobrze dobrane narzędzia badawcze i rzetelnie przygotowany projekt pozwolą uprościć politykę benefitową i jeszcze lepiej zadbać o doświadczenia pracowników.