Kompendium HR – mamy złoto!

  • today śr, 14 Cze 2017
Kompendium HR z I nagrodą w kategorii "Magazyn dla klientów B2B" konkursu Power of Content Marketing Awards / Szpalty Roku!

W tym roku pierwszy raz publikacja „Kompendium HR” została zgłoszona do konkursu Power of Content Marketing Awards / Szpalty Roku, organizowanego od wielu lat przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, w kategorii „Magazyn dla klientów B2B”.

Najpierw cieszyliśmy się uzyskaniem nominacji w w.w. kategorii, co samo w sobie jest wielkim wyróżnieniem, jednak 6 czerwca, podczas gali finałowej, Kompendium HR pokryło się złotem i odebraliśmy I nagrodę w swojej kategorii!

Kompendium_Szpalty_Roku_2

Jury doceniło Kompendium HR m.in. za:

– wzorcową publikację z przydatnymi treściami,

– współpracę z ekspertami,

– dobrze złożony, nowoczesny layout.

 

Dziękujemy wszystkim autorom obecnym w publikacji za dzielenie się branżową wiedzą.

Ta nagroda jest wyróżnieniem dla nas wszystkich!

 

Zobacz podobne

Kolejne zadanie – zatrudnianie! Jak przyciągnąć do firmy największe talenty?

W pracy managera liczy się nie tylko jego wiedza czy doświadczenie. Równie ważna jest umiejętność dobierania odpowiednich kandydatów oraz budowanie zgranego teamu. W momencie rozpoczęcia procesu poszukiwania nowego pracownika lider zespołu staje się hiring managerem. Nie zawsze jednak zdaje sobie sprawę, jak bardzo poziom jego kompetencji i doświadczenia z obszaru rekrutacji ma znaczący wpływ na jej efekt. A czy Ty wiesz, w jaki sposób znaleźć i utrzymać pracowników o wysokim potencjale?

Upskilling: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Czym jest i jak go wdrożyć?

Kultura mobilności zawodowej jest siłą napędową organizacji. Przekłada się na zwiększenie zaangażowania i wydajności pracowników, wyższe wskaźniki retencji, a także lepsze wyniki zarówno indywidualne, jak i zespołowe, co pozytywnie wpływa na realizację celów organizacji. Inwestycja firm w działania upskilling i reskilling to budowanie środowiska mobilności zawodowej nie tylko w organizacji, ale i na rynku pracy.

Kiedy rekruter staje się kandydatem

Każdy z nas, kto zajmuje się HR i rekrutacją wie, jak trudno pozyskać kandydata spełniającego wymagania, które są dla organizacji kluczowe na danym stanowisku. Jednak jeszcze trudniejsze jest zmotywowanie i utrzymanie pracownika w firmie przez dłuższy okres. Od kilku lat sen z powiek spędzały poszukiwania programistów, nadal jest to niełatwe zadanie. Jednak w dobie pandemii i zmian politycznych oraz wywołanego chaosu stanęliśmy przed kolejnym wyzwaniem: jak pozyskać rekrutera?

Jak zmotywować kandydatów do podjęcia zatrudnienia w naszych strukturach? Czyli co nas motywuje do podjęcia pracy

Możliwość rozwoju zawodowego i wyższe zarobki to od wielu lat najczęstsze powody do poszukiwania nowego miejsca pracy. Ale czy na pewno tylko te elementy są dla nas istotne? Czy możemy pozwolić sobie na generalizowanie bez dogłębnego zbadania tematu i rozdzielenia go na kilka kluczowych elementów? Czy te same elementy będą motywować nas do zmiany pracy w sektorach white collar, pracy tymczasowej lub pracy za granicą?