Kompendium HR – mamy złoto!

  • today śr, 14 Cze 2017
  • bar_chart 1539 wyświetleń
Kompendium HR z I nagrodą w kategorii "Magazyn dla klientów B2B" konkursu Power of Content Marketing Awards / Szpalty Roku!
W tym roku pierwszy raz publikacja "Kompendium HR" została zgłoszona do konkursu Power of Content Marketing Awards / Szpalty Roku, organizowanego od wielu lat przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, w kategorii „Magazyn dla klientów B2B”. Najpierw cieszyliśmy się uzyskaniem nominacji w w.w. kategorii, co samo w sobie jest wielkim wyróżnieniem, jednak 6 czerwca, podczas gali finałowej, Kompendium HR pokryło się złotem i odebraliśmy I nagrodę w swojej kategorii! Kompendium_Szpalty_Roku_2 Jury doceniło Kompendium HR m.in. za: - wzorcową publikację z przydatnymi treściami, - współpracę z ekspertami, - dobrze złożony, nowoczesny layout.   Dziękujemy wszystkim autorom obecnym w publikacji za dzielenie się branżową wiedzą. Ta nagroda jest wyróżnieniem dla nas wszystkich!  

Zobacz podobne

HR: holistyczny rozwój

Rozwój to drugie imię HR-owca. Zwłaszcza teraz, gdy stanowisko to staje się coraz bardziej strategiczne, a jedna zmiana w organizacji goni kolejną. Wielowymiarowe kompetencje i interdyscyplinarność są szczególnie pożądane. A możliwości rozwoju i okazji do zgłębiania wiedzy nie brakuje – dostarcza ich samo życie i post-pandemiczna rzeczywistość podrzucając case’y i insighty, których próżno szukać w podręcznikach. W efekcie pojawiają się nowe i mniej oczywiste specjalizacje tworzące przestrzeń do rozwoju HR-owca.

HR Day: od święta i na co dzień

Zaczęło się bardzo spontanicznie. Najpierw – jak to często bywa – było pytanie: co zrobić inaczej niż zwykle? Jak docenić, uhonorować i jednocześnie spotkać się oraz świętować? Jak zrobić to tak, by wydarzenie przeszło do historii? Potem przyszedł czas na dyskusje i… przebłysk idei, jeden z pomysłów został nagłośniony, a potem podchwycony. Powstały zręby koncepcji, która w toku współpracy różnych osób ewoluowała, nabierała kształtów i stopniowo się rozrastała. Dzisiaj HR Day to już kolejna edycja Ogólnopolskiego Dnia Pracowników HR. Ale nie tylko – to coś więcej niż święto przypadające 20 czerwca. To znacznie większa świadomość biznesowa roli HR w organizacjach, bezcenne branżowe więzi i wsparcie, a także bardzo potrzebne poczucie docenienia.

Jak wyliczyć opłacalność procesu rekrutacji zewnętrznej?

Jeśli nie wiadomo o co chodzi – zazwyczaj chodzi o pieniądze. Zwłaszcza w biznesie. Ale również w HR. Choć koszty rekrutacji zewnętrznej są relatywnie łatwe do oszacowania – korzystamy z pozafirmowych zasobów, za które po prostu musimy zapłacić – to by sprawdzić opłacalność takiej inwestycji, trzeba porównać je z kosztem ponoszonym przez organizację w przypadku rekrutacji wewnętrznej. I tu pojawiają się wątpliwości. Co powinniśmy uznać za koszt rekrutacji „in-house? Kiedy bardziej opłaca się skorzystać z pomocy zewnętrznej? Zapraszamy do rozmowy z Emilią Dąbrowską, Category Marketing Managerem w Grupie Pracuj.

Wyboiste rekrutacje

Przecież wszystko szło dobrze. Właściwie przygotowane ogłoszenie, kuszące dla kandydatów warunki zatrudnienia… Masz też już doświadczenie w tej rekrutacyjnej „wspinaczce” i wiesz, jak docierać na szczyt. Mimo to na trasie pojawiły się przeszkody, a prowadzenie całego procesu w pewnym momencie zaczęło przypominać syzyfową pracę. Jak to zmienić i czerpać satysfakcję z efektów swoich działań? W obliczu trudnych czy nagłych rekrutacji przydają się alternatywne rozwiązania. Niektóre z nich są jak drogowskazy, dlatego nie trać ich z oczu – nawet wtedy, gdy idziesz drogą, która wydaje Ci się już dobrze znana.