O dobry moment na naukę zawsze trudno. A przecież na rynku dostępnych jest sporo spotkań, kursów, szkoleń, które pomogą rozwinąć umiejętności i skrzydła.
Wiedza, inspiracje i networking – tak w skrócie można opisać korzyści, jakie niesie za sobą udział w cyklicznych spotkaniach branżowych dedykowanych praktykom employer brandingu.
Największą społecznością praktyków EB jest EB Masters, które do życia powołała Zyta Machnicka. EB-ową wiedzą dzielą się na zamkniętej grupie na Facebooku i podczas bezpłatnych, cyklicznych spotkań organizowanych głównie w Krakowie (najbliższe już 27 lipca), a gościnnie odwiedzających również inne polskie miasta.
Więcej informacji – http://ebmasters.pl/
Alternatywą dla nieformalnych spotkań branżowych są kursy i studia podyplomowe poświęcone tematyce employer brandingu. Z roku na rok ich wybór jest coraz większy. Do najpopularniejszych należą:
Employer Branding – krok po kroku
To dwudniowe szkolenie znajdujące się w ofercie poznańskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Podczas kursu uczestnicy poznają definicję employer brandingu, poznają jego modele, komponenty i projektują działania niezbędne do wdrożenia strategii marki pracodawcy w ich organizacji. Najbliższe szkolenie odbędzie się 28 i 29 września.
Employer Brand Leaders Training
To inicjatywa unikatowych warsztatów, w kompleksowy sposób kształcących przyszłych liderów EB – tak, aby byli w stanie sprostać wyzwaniom związanym z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Kurs to alternatywa dla studiów podyplomowych z zakresu EB. Najbliższe warsztaty odbędą się w Gdańsku (24-25 sierpnia) i Szczecinie (28-29 września).
Więcej informacji: http://warsztatyeb.pl/
Studia Podyplomowe Employer Branding (AGH)
Pierwsze w Polsce studia podyplomowe w całości poświęcone tematyce employer brandingu powołane zostały do życia na krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Program studiów kompleksowo obejmuje zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u. Trwa rekrutacja na ich 5. edycję na rok akademicki 2017/2018.
Więcej informacji: http//employerbranding.edu.pl/
Budowanie Wizerunku Pracodawcy (Akademia Leona Koźmińskiego)
Podyplomowe studia employer brandingowe oferuje również stołeczna Akademia Leona Koźmińskiego. – Ich program został przygotowany w sposób pokrywający wszystkie obszary kluczowe dla specjalisty employer brandingu, tak aby mógł samodzielnie podejmować decyzje lub wspólnie z partnerami decydować o efektywnym planie działań – przekonuje Agata Kanclerz, doradca edukacyjny Akademii Leona Koźmińskiego.
Więcej informacji: www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/studiapodyplomowe/kierunki/budowanie-wizerunku-pracodawcy-employer-branding/o-studiach/
Oferta studiów podyplomowych poświęconych marce pracodawcy dla osób z Trójmiasta i okolic. Kierunek działa na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Zajęcia dotykają aspektów budowy marki pracodawcy, rekrutacji, marketingu i PR. Prócz teorii, uczestnicy poznają najnowsze narzędzia i trendy, pracując na konkretnych analizach przypadków.
Więcej informacji: http://www.wsb.pl/gdansk/studenci/studia-podyplomowe/kierunki/employer-branding