Rusza 8. edycja konkursu: HR Dream Team 2022!

Ideą konkursu jest docenienie pracy HR-owych zespołów, których projekty okazały się innowacyjne, wdrożyły ważne zmiany w organizacji i przyczyniły się wzrostu zaangażowania pracowników czy kandydatów. Chcecie podzielić się projektami, z których jesteście dumni? i zawalczyć o tytuł zespołu HR-marzeń? Ten konkurs jest dla Was!
Przejdź do strony Pobierz formularz Regulamin

Konkurs HR Dream Team

08.04.2020

Buddy rękę poda, czyli jak Nest Bank buduje relacje z nowymi pracownikami

Odczucia kandydatów i pracowników są na wagę złota. By faktycznie zadbać o poziom doświadczeń obu tych grup, potrzebne są zarówno drobne gesty, codzienne miłe praktyki, jak i szeroko zakrojone, kompleksowe programy. Projekt neStart to połączenie uważnej komunikacji, kultury feedbacku i rozmaitych działań prowadzonych jeszcze zanim nowy pracownik przekroczy firmowy próg. A wszystko poprzedzone dogłębną analizą sytuacji wyjściowej.

08.04.2020

Nie samym programowaniem człowiek żyje, czyli jak powstał Culture Book w STX Next

Ma kwadratowy kształt i mieści w sobie różne głosy i opowieści. Przeglądanie kolejnych stron przypomina zaglądanie do wnętrza firmy, z którego płynie pasja i dobra energia. Culture Book to publikacja STX Next, największego w Europie Python Powerhouse, współpracującego z ponad 330 osobami z całej Polski. W tym projekcie słowo pisane nabrało mocy i stało się łącznikiem między ludźmi tworzącymi firmę.

08.04.2020

FIT i FUN, czyli jak Nest Bank dba o komfort i satysfakcję pracowników

Czy organizacja potrafi wpłynąć na poprawę jakości życia pracowników? Tak, i to w znacznym stopniu! Projekt „fitNest” pokazał, że i dla ciała, i dla ducha można zrobić wiele dobrego – w godzinach pracy, między zadaniami i ważnymi służbowymi sprawami. Korzyści z takiego podejścia odczuwają wszyscy: odpowiedzialny, zaangażowany pracodawca i coraz bardziej zmotywowany i efektywny zespół.

08.04.2020

Przeprowadzka w stylu zero waste – intive integruje zespół i rozwija społeczną odpowiedzialność

To tylko rzeczy. Ot, firmowe meble. W ich miejsce pojawią się kolejne. Chyba, że da się im drugie życie. Taka myśl zaświtała w głowach zespołu intive. Później uruchomiono wewnętrzne pokłady entuzjazmu, energii, dobrej organizacji czasu i pracy zespołowej. Efekty kampanii „Zero waste” przerosły najśmielsze oczekiwania, ale co najważniejsze – przyniosły wiele korzyści. Akcja udowodniła, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu doskonale integrują, angażują i pozytywnie wpływają zarówno na employer, jak i employee branding.

01.03.2020

HR DREAM TEAM 2020 – czekamy na Was!

Wystartowała VI edycja konkursu HR Dream Team!