Ma kwadratowy kształt i mieści w sobie różne głosy i opowieści. Przeglądanie kolejnych stron przypomina zaglądanie do wnętrza firmy, z którego płynie pasja i dobra energia. Culture Book to publikacja STX Next, największego w Europie Python Powerhouse, współpracującego z ponad 330 osobami z całej Polski. W tym projekcie słowo pisane nabrało mocy i stało się łącznikiem między ludźmi tworzącymi firmę.
Czy organizacja potrafi wpłynąć na poprawę jakości życia pracowników? Tak, i to w znacznym stopniu! Projekt „fitNest” pokazał, że i dla ciała, i dla ducha można zrobić wiele dobrego – w godzinach pracy, między zadaniami i ważnymi służbowymi sprawami. Korzyści z takiego podejścia odczuwają wszyscy: odpowiedzialny, zaangażowany pracodawca i coraz bardziej zmotywowany i efektywny zespół.
To tylko rzeczy. Ot, firmowe meble. W ich miejsce pojawią się kolejne. Chyba, że da się im drugie życie. Taka myśl zaświtała w głowach zespołu intive. Później uruchomiono wewnętrzne pokłady entuzjazmu, energii, dobrej organizacji czasu i pracy zespołowej. Efekty kampanii „Zero waste” przerosły najśmielsze oczekiwania, ale co najważniejsze – przyniosły wiele korzyści. Akcja udowodniła, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu doskonale integrują, angażują i pozytywnie wpływają zarówno na employer, jak i employee branding.
Wystartowała VI edycja konkursu HR Dream Team!
13 czerwca, podczas oficjalnej Gali HR DAY, poznaliśmy zwycięzców i wyróżnionych w V edycji konkursu.