Poznaj tegoroczną kapitułę konkursu HR Dream Team 2022

  • today wt, 7 Cze 2022
Przedstawiamy kapitułę tegorocznej edycji konkursu HR Dream Team, która będzie oceniać projekty zgłoszone przez zespoły HR, wytypuje grono nominowanych i finalnie wyłoni zwycięzców edycji A.D. 2022. Do kapituły zaprosiliśmy w tym roku ponownie ekspertki i ekspertów z różnych obszarów - zapraszamy do bliższego poznania sylwetek członkiń i członków naszego jury.


Agnieszka Bieniak | przewodnicząca kapituły HR Dream Team

Dyrektor HR w Grupie Pracuj. Jest także trenerem, coachem i mediatorem. Wcześniej pracowała na stanowiskach Dyrektora HR w spółkach z branż: finansowo – technologicznej, mediowej, technologicznej i retailowej. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych z Organizacji i Zarządzania oraz z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Obecnie studiuje także Psychologię Kliniczną na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła kurs trenerski, organizowany przez Grupę Trop, kurs coachingu w Erickson College International oraz organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda prestiżowy program Leadership Academy for Poland.

Uczestniczyła w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz udzielając eksperckich wypowiedzi dla różnych mediów i występując w roli prelegenta na konferencjach. Od kilkunastu lat tworzy i rozwija działy HR w firmach o różnych kulturach organizacyjnych. Świetnie odnajduje się w projektach typu change management i transformacji kulturowej. Dużą dbałość przywiązuje do efektywnej komunikacji wewnętrznej. Lubi pracować z ludźmi i pomagać im w rozwoju. Równocześnie jednak wierzy w to, że „można zarządzić tylko tym, co da się zmierzyć”, dlatego w swoich decyzjach opiera się o fakty, analizy i mierniki. Szczególnie jednak rola mamy pozwala jej doświadczać, że człowiek uczy się i rozwija przez całe życie.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/agnieszka-bieniak-9442907/

__________________________________________________________________________________

Magdalena Biedrzycka-Doliwa

Specjalizuje się w komunikacji przywódczej, budowaniu wizerunku pracodawcy, wzmacnianiu kultury organizacyjnej oraz reputacji firmy. Z branżą komunikacji korporacyjnej i budowania relacji z pracownikami związana jest od ponad dekady. Pracowała na stanowiskach kierowniczych w polskich i międzynarodowych korporacjach, realizując m.in. projekty związane z komunikowaniem zmian, transformacją biznesową i budowaniem zaangażowania pracowników. Obecnie pełni rolę szefa komunikacji korporacyjnej w Deloitte.

Ukończyła studia doktoranckie w zakresie nauk o zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego, jest również absolwentką Wydziału Lingwistyki Stosowanej UW oraz podyplomowych studiów z zakresu Public Relations przy UW i PAN, marketingu i strategii marketingowych na SGH oraz psychologii biznesu dla menedżerów ALK. Wykłada na podyplomowych studiach Employer Branding Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz jest certyfikowanym mentorem.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mbiedrzyckadoliwa/

__________________________________________________________________________________

Łada Drozda

Psycholog. Partner w House of Skills i coach z ponad 25-letnim  doświadczeniem w pracy szkoleniowej i coachingowej. Ma w dorobku setki przeprowadzonych szkoleń menedżerskich i ok. 500 procesów coachingowych najczęściej z menedżerami. Od 2008 wykładowczyni i superwizorka coachingu na Podyplomowych Studiach Coachingu i Mentoringu (Laboratorium Psychoedukacji we współpracy z SWPS US). Od 2016 roku prowadzi zajęcia z Coachingu menedżerskiego na Podyplomowych Studiach Coachingu w SGH.

Autorka książek „Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca” (MT Biznes 2017) i „Jak to powiedzieć. Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i odpowiedzialnością” (OnePress 2021). Prowadzi cykl podcastów pt. „Emocjonalny Ład”.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ladadrozda/

__________________________________________________________________________________

Agnieszka Ert-Eberdt

Agnieszka posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego zdobytego w konsultingu oraz w biznesie, w tym kilkanaście lat w rolach liderskich w obszarze HR. Jako szefowa HR przeprowadziła liczne projekty z zakresu strategii rozwoju i oceny kompetencji pracowników i kadry zarządzającej, projekty zarządzania talentami i ścieżek karier, zarządzania efektywnością pracowników, strategii i zarządzania talent acquisition oraz projekty zarządzania zmianą i reorganizacji. Agnieszka jest zwolenniczką nowoczesnych technologii w HR oraz zarządzania przez pryzmat danych, a nie przekonań.

Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych Facet5 oraz DISC D3, akredytowany mentor i coach EMCC Global na poziomie Practitioner. Od 3 lat jest mentorką w Fundacji Liderek Biznesu, prowadzi własną praktykę coachingową i mentoringową. Jest trenerem, prowadzi autorskie warsztaty w obszarze przywództwa i efektywnych zespołów. Doradza zarządom w obszarze HR i transformacji. Regularnie publikuje artykuły dotyczące zarządzania i HR na łamach „Personel Plus”.

Prywatnie jest mamą dorastającego syna, pasjonatką jeździectwa i muzyki, a z wykształcenia absolwentką MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Muzycznej w Warszawie. Mówi biegle w dwóch językach: angielskim i francuskim.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/all-about-people-coaching-mentoring-leadership/

__________________________________________________________________________________

Dr Monika Sońta

Od piętnastu lat zajmuje się rozwojem organizacji, szczególnie w obszarach: kultura organizacyjna, komunikacja wewnętrzna, zaangażowanie pracowników  i wewnętrzne budowanie marki pracodawcy.

Doktorka nauk społecznych. Właścicielka COMM.on communication boutique, w ramach którego podejmuje się różnorodnych projektów komunikacyjno-rozwojowych oraz realizuje jakościowe badania eksplorujące kulturę organizacyjną. Prowadzi warsztaty rozwojowe dla organizacji metodą LEGO® SERIOUS PLAY® oraz Playmobil.pro. Jest jedynym w Polsce facylitatorem metody innowacji FORTH. Doradza w obszarze projektowania doświadczeń pracowników, często wprowadzając podejścia z obszaru SCRUM i agile.

Jest/była mentorką i mentee w programach m.in. Vital Voices, LEAN in STEM, Fundacja Liderek Biznesu, Młodzi w Łodzi, Akademicka Liga Startupów. Mentorka działająca w społeczności MOST. W roli wykładowcy i badacza organizacji współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w zespole MINDS.

Autorka książek „Communication Playbook. Kreowanie kultury innowacji poprzez komunikację” i „Designing Agile Organizations for the future now: A guidebook to Future Organizational Design”.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/monikasonta/

__________________________________________________________________________________

Dr Wojciech Żytkowiak-Wenzel

Head of People & Culture w Kyp.ai. Do HR trafił przypadkowo i miał nadzieję, że szybko z niego ucieknie. Został. I nigdzie się już nie wybiera. Przez prawie 18 lat zdobywał doświadczenie w różnych obszarach HR, na rolach lokalnych oraz globalnych jako expat. HR-owe szlify zdobywał również na kursach w Insead, London Business School czy IMD.

Pracę doktorską z zarządzania na temat rozwoju przywództwa w duchu evidence-based obronił z wyróżnieniem na portugalskim ISCTE. Pasjonat rozwoju, sztucznej inteligencji i future of work. Prowokuje i lubi być prowokowany. Niewyparzony język. Podobno zyskuje przy bliższym poznaniu.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/wzytkowiak/

__________________________________________________________________________________

Sprawdź szczegóły  & weź udział w konkursie!
Na Twój projekt lub projekty czekamy – wspólnie z kapitułą – do 26 sierpnia do g. 23:59.

Zobacz podobne

HR Dream Team 2022 – poznaj laureatów tegorocznej edycji

Za nami kolejna — już ósma — edycja konkursu HR Dream Team. Przedstawiamy zwycięskie projekty w czterech kategoriach!

HR Dream Team 2022 – poznaj nominacje!

Branżowy konkurs HR Dream Team został powołany do życia już niemal dekadę temu – w tym czasie zmianom ulegały jego zasady, przez kapituły poszczególnych edycji przewinęło się wiele znamienitych ekspertek i ekspertów, zgłoszono doń kilkaset HR-owych projektów, odbyły się gale rozdania nagród (stacjonarnie, ale i online’owo) poprzedzone wieloma godzinami obrad. Jedno pozostaje niezmienne: cel konkursu, którym od początku jest docenienie pracowniczek i pracowników branży zarządzania zasobami ludzkimi i efektów ich pracy.

Rusza VIII edycja konkursu HR Dream Team!

Konkurs HR Dream Team od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem zespołów i branży HR. To idealna przestrzeń na docenienie i wyróżnienie projektów małych, średnich i dużych firm.

Bijące serca organizacji. Zwycięskie zespoły i ich projekty w konkursie HR Dream Team 2021

Zgłoszenia do konkursu HR Dream Team, których przybywa z roku na rok, dotyczą różnych projektów obszaru zarządzania zasobami ludzkimi: rekrutacyjnych, tych budujących zaangażowanie pracowników i kulturę firmy, po rozwojowe. I choć kapituła w trakcie obrad skupia się nad tym, na co poszczególne działania przełożyły się na dobrostan pracowników czy kandydatów, czy były efektywne oraz jaką realizacją mierników ten czy inny projekt mógł się pochwalić, to jednak bohaterowie konkursu kryją się gdzie indziej. Są nimi liderzy i całe zespoły projektowe odpowiedzialne za nadsyłane co roku projekty.