HR Dream Team 2020. Już 5 października poznamy zwycięzców konkursu!

VI edycja konkursu HR DREAM TEAM wciąż trwa. Nominowane zespoły z niecierpliwością oczekują na werdykt, a Kapituła konkursowa w składzie: Agnieszka Bieniak, Dyrektor HR w Grupie Pracuj, Przewodnicząca Kapituły, Katarzyna Cymerman, Dyrektor ds. HR w Microsoft, Aleksandra Trapp, Head of Culture and Trends w infuture.institute, Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec, Katarzyna Turska, Dyrektor HR Sodexo Benefits and Rewards Services Polska - ma nie lada wyzwanie, aby spośród wszystkich zespołów wybrać te, które zdobędą wyróżnienia w tegorocznej edycji rywalizacji! Po pierwszych emocjonujących obradach udało się wyłonić firmy nominowane do zdobycia nagrody głównej.

Kategoria "Skuteczna i przyjazna rekrutacja kandydatów"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • Toyota Motor Manufacturing Poland sp. z o.o.
  • GSK Polska
  • Grape Up Sp. z o.o.
  • BMW Group Polska - BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce
  • PwC

 

Kategoria "Kultura organizacyjna i zaangażowanie pracowników"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • Media System sp. z o.o.
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
  • Kemira Gdańsk Sp. z o.o.
  • Costa Coffee Polska S.A.
  • Selleo
  • Lidl Polska Sp. z o.o.
  • Xella Polska Sp. z o.o.
  • McDonald's Polska Sp. z o.o.
 

Kategoria "Rozwój talentów w organizacji"

  W gronie nominowanych w tej kategorii znaleźli się:
  • mBank S.A.
  • DSV International Shared Services Sp. z o.o.
  • 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
  • Selleo
 
Każdej firmie, która przesłała swoje zgłoszenie do tegorocznej edycji konkursu gratulujemy i dziękujemy – to Wy tworzycie HR Dream Team 😊

Znamy już datę gali konkursowej, podczas której zostaną ogłoszeni zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu!

Odbędzie się ona 5 października 2020 r. o godzinie 16:00. Po raz pierwszy w historii konkursu Gala zostanie zorganizowana w formule online, ze względu na komfort i bezpieczeństwo wszystkich jej uczestników.

Zarezerwujcie sobie ten termin w kalendarzach - galę uświetni również wizyta gościa specjalnego!

Śledźcie nasze kanały w social media oraz naszą platformę – więcej informacji dotyczących konkursu już wkrótce! LinkedIn: Pracuj.pl Facebook: Pracuj.pl dla Pracodawców
Kaja Pryczkowska
Marketingowiec, w Pracuj.pl od kilku lat odpowiada za budowanie wyjątkowych doświadczeń klientów z branży HR, projektując dla nich zarówno małe niespodzianki, jak i duże wydarzenia (HR Day, Wyzwania HR). Opiekun cyklu webinarów Akademia Inspiracji oraz koordynator konkursu HR Dream Team. Prywatnie miłośniczka języka hiszpańskiego.

Zobacz podobne

Wszędzie, czyli z domu. Jaki model pracy preferują kandydaci?

Jeszcze rok temu pracodawcy pospiesznie organizowali pracownikom wyprowadzkę z offline do online, a dziś stają już przed kolejnymi wyzwaniami spod znaku „pracy zdalnej”. Co dalej? Wrócimy? Nie wrócimy? Kiedy? Jak odpowiadać na oczekiwania pracowników i kandydatów do pracy, przy jednoczesnym uwzględnieniu długofalowych celów organizacji? Spore wyzwanie, zwłaszcza że jedni postrzegają home office jako idealne rozwiązanie, a drugim brakuje osobistych kontaktów i podpisują się pod stwierdzeniem: „offline is the new luxury”. Pewne jest jednak, że poszukujący zatrudnienia zwracają uwagę na oferowany model pracy, dlatego informacje o nim powinny wybrzmieć już na samym początku rekrutacji – w ogłoszeniu o pracy i podczas wstępnych rozmów.

Zetki szukają pracodawcy… odpowiedzialnego społecznie

Budowanie marki pracodawcy to nie tylko kampanie employer brandingowe. To także – a może przede wszystkim – codzienne, pojedyncze działania, które połączone w całość stają się gwarantem wartości istotnych dla pracowników. W działania te wpisują się także inicjatywy społeczne i akcje charytatywne. Czy to zainteresuje kandydatów reprezentujących najmłodsze pokolenie na rynku pracy? Tak i być może zdziwisz się, jak bardzo.

Tysiące twarzy, setki miraży, czyli przegląd ciekawych działań EB

Słowa Kory Jackowskiej oddają doskonale obraz tego, co na co dzień oglądamy w sieci. Najmłodsze pokolenie – zsieciowane od urodzenia – widziało już naprawdę wiele, dlatego nie tak łatwo je zaskoczyć. Aby skutecznie dotrzeć z przekazem do niego, potrzeba czegoś więcej niż znajomość digital marketingu i narzędzi internetowych. Liczy się kreatywny, ale też „do bólu prawdziwy” pomysł, który bez pompy, patosu i lukru pokaże to, co w życiu zawodowym jest najważniejsze. Niezależnie od tego, czy mowa o dużych projektach rekrutacyjno-wizerunkowych, czy zwykłych, codziennych aktywnościach w social mediach, trendy EB coraz silniej krążą wokół uniwersalnych wartości – otwartości, różnorodności i autentyczności.

Na cyfrowym tropie, czyli gdzie Zetki szukają informacji o pracodawcach?

Zwinnie poruszają się między wieloma aplikacjami, a Internet to ich naturalne środowisko. Zanim wyślą CV albo zgłoszą się do programu stażowego, zrobią w sieci dokładny research na temat pracodawców. I nie ma w tym nic dziwnego, żyjemy równolegle w dwóch światach – online i offline (niekiedy z przewagą online). Jak i gdzie zdobyć uwagę młodego kandydata, który jest permanentnie zalogowany? Skieruj ją w te miejsca, w których poszerzą swoją wiedzę, poznają kulturę organizacji i zobaczą autentyczny obraz marki.