WYDARZENIE

Wyzwania HR 2022 | bilety wyprzedane!

20.09.2022
Konferencja online
  • Relacja
  • Prelegenci

Na ścieżkach transformacji


HR z natury rzeczy jest blisko ludzi i biznesu, co w praktyce oznacza, że nieustannie się przekształca i dopasowuje. 2 ostatnie lata, pełne
zwrotów akcji, pokazały, że nie jest też funkcją, która powinna działać w odosobnieniu – i tym samym przeniknął nawet do hermetycznych
struktur w firmach, uświadamiając wszystkim w organizacji, że ludzie… są naprawdę najważniejsi.

Tym samym obszar human resources zyskał mocniej na strategiczności. Potwierdzają to zarówno pracownicy, managerowie, jak i zarządy. Potwierdzacie to również Wy, przedstawicielki i przedstawiciele branży HR – już ponad 1/3 spośród Was dostrzega wzrost znaczenia swojej funkcji i misji w organizacji.

Wspomniane wyżej turbulentne 24 miesiące przyniosły konieczność często redefinicji, a przynajmniej świeższego podejścia i spojrzenia na wiele obszarów:

  • rekrutację ujętą w nowe, zdalne ramy, a wraz z nią jakość doświadczeń kandydatek i kandydatów w kontakcie z pracodawcą,
  • doświadczenia osób już zatrudnionych w firmie, ich zaangażowanie, motywację, widzenie sensu w pracy, a to wszystko w korelacji z przebudową postaw i stylów zarządzania liderek i liderów,
  • większą transparentność firm, otwartość na różnorodność idącą w parze z inkluzywnością,
  • jakość komunikacji pracodawcy z aplikującymi i pracującymi, a także spójność między słowami a czynami,
  • żelazne zestawy tzw. dobrych praktyk, gdzie nie wszystko to, co było aktualne przed wybuchem pandemii, pozostaje aktualne nadal, szczególnie przefiltrowane przez potrzeby coraz to młodszych osób wchodzących – lub już obecnych – na rynek pracy,
  • uczenie się i konieczność sprawniejszego reagowania na zmiany, które nie czekają, aż odbiorcy się zaadaptują.

Powyższym obszarom – z różnych stron oraz oczami znamienitego grona ekspertek i ekspertów – przyjrzymy się w trakcie tegorocznej konferencji Wyzwania HR Online już 20 i 21 września 2022 r.


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tegoroczną agendą wydarzenia i sylwetkami inspirujących gości.
Spotkajmy się na Wyzwaniach HR 2022 | online & wygodnie,

Iga Pazio


Wyzwania HR Online w pigułce:

 


Wybierz swój pakiet konferencyjny i dopasuj bilet na Wyzwania HR do swoich potrzeb:

 


 

Ceny biletów

info Bilet dla 1 uczestnika - pakiet Standard local_atm 399 PLN
info Bilet dla 1 uczestnika - pakiet Gold local_atm 899 PLN

Partnerzy strategiczni

dr Monika Sońta
Badaczka organizacji, adjunktka w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym w Akademii Leona Koźmińskiego. Przez ostatnie 15 lat zajmowała się głównie komunikacją wewnętrzną i zaangażowaniem pracowników, jednak ostatnio większość jej projektów dotyczy kreatywności i wspierania różnorodności w firmach technologicznych. Żyje i pracuje tak, żeby jej „Curiosity Journal” był pełny nieoczywistych zapisków. Jest współautorką książki „Communication Playbook. Kreowanie kultury innowacji poprzez komunikację” i jeszcze jednej na temat modelowania kultury organizacyjnej. Od relacji H2M woli H2H, ale z voice botem też się porozumie.
TEMAT PRELEKCJI
Diversity & inclusion jako klucz do budowania marki nowoczesnego pracodawcy

Prowadzący

dr Monika Sońta
Praktyki DEI (Diversity, Equity & Inclusion) pną się w górze na biznesowej liście zadań HR-owców. Po wizerunkowych kampaniach w stylu „#RespectHighHeels in the boardroom” oraz „my name is Peter”, coraz odważniej porusza się temat różnorodności. Dodając do tego popularność testów psychometrycznych, pomagających nam zrozumieć, jak budować relacje z innymi, którzy inaczej od nas postrzegają świat, a także wysyp badań dotyczących zależności między innowacyjnym myśleniem a tworzeniem miejsca pracy wspierającym różnorodność, aż po podstawową zasadę dobierania osób do „burzy mózgów” – wszystkie znaki mówią, że D&I jest silnikiem napędzającym EB w tej dziwnej, „trudnoogarnialnej” racjonalnie rzeczywistości biznesowej. Z wystąpienia dowiesz się: dlaczego różnorodność przyciąga talenty? jak opisywać i mierzyć różnorodność? w jaki sposób rozmawiać o DEI z osobami decyzyjnymi i czym wzbudzić ich ciekawość? jakie są podejścia do zarządzania różnorodnością? Zobaczysz, co D&I ma wspólnego z oczkiem wodnym.
Paulina Mazur
Konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego EB. Wspiera pracodawców w rozwiązywaniu wyzwań związanych z przyciąganiem oraz angażowaniem pracowników różnych pokoleń. Pomaga menedżerom rozwinąć komunikację w social media, wdraża programy employee advocacy. Prelegentka na TEDx, I love Marketing, wymieniana przez Forbes Woman jako jedna z mistrzyń LinkedIn. Autorka bloga PaulinaMazur.com. Obecnie mieszka i pracuje w czeskiej Pradze w ORLEN Unipetrol odpowiadając za planowanie HR oraz kulturę organizacyjną.
TEMAT PRELEKCJI
Internal branding. Jak prawdziwie angażujące środowisko pracy buduje markę pracodawcy?

Prowadzący

Paulina Mazur
Myśląc o marce firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, rozważając różne employer brandingowe scenariusze na najbliższą przyszłość, warto zatrzymać się i zadać pytanie: skąd właściwie biorą się mocne marki pracodawców? Idąc tym tropem dalej: czy wystarczy opracować strategię i przeznaczyć odpowiedni budżet na działania i już – wzmocnienie wizerunkowe jest gwarantowane? Szukając prawdziwego źródła mocy dostępnego dla każdego pracodawcy, sprawdzimy: Czy warto – zamiast wyasygnowania budżetu na kampanię – skupić się na stworzeniu dobrego miejsca pracy dla osób już obecnych w naszej organizacji? Jakim paliwem dla marki pracodawcy są ludzie lubiący swoją pracę i widzący w niej sens? Co buduje doświadczenia pracowników? Jakim markom ufają kandydaci i co wywołuje dziś efekt WOW na rynku pracy? I najważniejsze pytanie: kto odpowiada za wizerunek pracodawcy?
Tina Sobocińska
HR Director z 20+ lat doświadczeniem w międzynarodowych firmach (PwC, DHL, Schneider Electric, Sanofi Aventis). Liderka networku Digital HR Champions. Pasjonatka i doradca HR w projektach: Workplace of the future, Culture Book, From the Great Rotation to the Great Attraction. Współautorka serii podcastów: ‘Case study: praca hybrydowa’ nagrywanych z Jarosławem Kuźniarem, Voice House. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS i w SGH. Inicjatorka i współautorka pierwszego w Polsce programu SWPS studiów podyplomowych na temat pracy hybrydowej i nowoczesnych biur.
TEMAT PRELEKCJI
Praca hybrydowa a marka pracodawcy

Prowadzący

Tina Sobocińska
Od momentu wymuszonej pandemią, wielkiej zmiany w schemacie codziennego funkcjonowania firm w Polsce i na świecie mijają ponad 2 lata. Początkowo to w pełni zdalny model pracy, który – po okresie doświadczania jego mocnych i słabych stron – zamienił się w pracę hybrydową. To kolejna zmiana dla firm, liderów, zespołów, a w tle – przestrzeni biurowych i ich wykorzystania. W trakcie prelekcji skupimy się na innym, strategicznym aspekcie pracy w hybrydzie i poszukamy odpowiedzi na pytania nurtujące pracodawców i działy HR: jak praca hybrydowa wpływa na wizerunek pracodawcy – wewnętrzny i zewnętrzny? jak działanie modelu hybrydowego wygląda w innych krajach? jak o właściwą komunikację i funkcjonowanie pracy hybrydowej może zadbać firma, w której model ten dotyczy tylko części pracowników? jakie dobre praktyki i lekcje z doświadczeń rynkowych związanych z tym modelem może wziąć dla siebie pracodawca, który nie może wprowadzić pracy hybrydowej wcale?
dr Monika Górska
Jest jednym z czołowych ekspertów storytellingu biznesowego w Polsce. Reżyser, wykładowca, dziennikarz, autor, założycielka pierwszej w Polsce Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego i Akademii Video Storytellingu. Jest mentorem, trenerem i prelegentką dla takich firm jak: Intel, Enea, LUX MED, Amica, a ostatnio realizuje też projekt w ramach Google News Initiative.
TEMAT PRELEKCJI
Kto opowie lepszą opowieść, wygrywa. Sztuka angażowania pracowników przez storytelling

Prowadzący

dr Monika Górska
Wyobraź sobie, że masz skuteczne narzędzie, które możesz wykorzystać do rekrutacji właściwych osób lub do większego zaangażowania obecnych pracowników. I to narzędzie działa, pomimo masowego trendu wielkiej rezygnacji, która od dwóch lat odbiera na całym świecie pracodawcom cennych pracowników. Pandemia i nowe możliwości pracy zdalnej, które otworzyła, spowodowała, że ludzie z coraz większą swobodą mówią „nie” obecnym sytuacjom zawodowym i pracodawcom. Podążają za swoimi marzeniami, bardziej skupiają się na tym, co w ich życiu jest realną wartością i nadaje mu sens. Ten punkt zwrotny w historii stanowi bezprecedensową szansę dla organizacji. Odpowiedzią na Great Resignation jest Great Attraction. Liderzy, którzy potrafią szybko reagować na potrzeby pracowników – szukających autentycznych wartości, chcących się rozwijać i tworzyć pełne znaczenia życie, i chcących pracować zarówno dla osobistego spełnienia, jak i dla wynagrodzenia – mogą skorzystać z największego od kilku pokoleń bogactwa talentów. Pomaga im w tym Employer Story Branding. Jest to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi, wspólnych dla komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, marketingu, brandingu i zarządzania. W uproszczeniu polega na tym, że pracownicy aktywnie współtworzą wartościowe opowieści marki, dzięki czemu ich identyfikacja z firmą, jej wartościami i celami nie jest czymś narzuconym z góry, lecz zupełnie naturalnym efektem. Z autentycznymi emocjami i silną, wewnętrzną motywacją do angażowania się w pracę, zamiast mechanicznego wykonywania poleceń przełożonych. To pozwala zatrzymać odpływ pracowników, scalić ich w jeden mocny zespół i przyciągnąć nowych, wartościowych pracowników, którzy nie znaleźli spełnienia gdzie indziej. Z prelekcji dowiesz się: Jak sprawić, żeby wartości firmy nie były dla pracowników tylko pustymi słowami, ale faktycznie motywowały ich do większego zaangażowania. I przyciągały nowych, atrakcyjnych dla firmy pracowników. Co to jest Employer Story Branding i zobaczysz na konkretnym przykładzie, jak to się robi. Poznasz 3 strategiczne opowieści, które wzmacniają markę pracodawcy i najprostszą na świecie strukturę budowania opowieści biznesowych SyKoMoR. Dostaniesz dostęp do e-podręcznika z ćwiczeniami „Opowiadaj jak mistrz”, żeby od razu wdrożyć wiedzę z prelekcji.
Tatiana Galińska
Mentorka, Coach, Trenerka Biznesu. Mistrzyni Linkedin by Forbes Woman Polska. Linkedin Top Influencer. Autorka warsztatu "Menedżer z sercem". Wspiera DDD/DDA w biznesie. Odcina Emocjonalne Kotwice. Tatiana Galińska jest przedsiębiorcą z 16 – letnim doświadczeniem. Jest również szefową. A na końcu jest pracownikiem we własnej firmie. I właśnie ta kolejność ma dla niej ogromne znaczenie. Od lat wspiera innych, aby stawali się coraz lepszymi szefami. Jeśli prowadzisz firmę, jesteś Menedżerem/ Ekspertem i budujesz Markę Osobistą Szefa, to Tatiana służy Ci wsparciem. Boss branding to Twoja przyszłość.
TEMAT PRELEKCJI
Warsztat - niespodzianka

Prowadzący

Tatiana Galińska
Więcej szczegółów niebawem!
Zyta Machnicka
Szefowa Lightness, autorka bloga CandidateExperience. pl oraz książki „Lepszy pracodawca”. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, organizatorka i była opiekunka merytoryczna Studiów Podyplomowych Employer Branding i Trendwatching & Future Studies na AGH w Krakowie. Osobowość Employer Branding 2019 w konkursie Employer Branding Stars, 3-krotnie wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu przez Fundację Pro Progressio. Od 2022 r. wspiera strategicznie rozwój kanału To Znowu Oni.
TEMAT PRELEKCJI
Game-changers, czyli czego świat rekrutacji może się nauczyć od branży IT i świata gier?

Prowadzący

Zyta Machnicka
Świat IT i gamingu to nie tylko nowe technologie, widowiskowe premiery i dużo emocji. To przede wszystkim nieustanna walka o największe talenty z rynku. Najszybciej rozwijająca się oraz największa rozrywkowa branża świata muszą umieć rekrutować i komunikować się z ludźmi. O tym, jak to robią najlepsi i czego możesz się nauczyć z ich sukcesów i błędów opowiedzą: Zyta Machnicka i Grzegorz Bobrek. Z tej prelekcji dowiesz się m.in.: z jakimi problemami boryka się dziś branża IT i świat gamingu oraz jak przekuć je w komunikacyjne szanse u niemal każdego pracodawcy, jakie znaczenie w rekrutacji ma to, na czym się wychowali i w co dziś grają Twoi kandydaci, na czym polega komunikacyjny fenomen Red-ów i co wspólnego ma z synergią marek, jak w komunikacji rekrutacyjnej odczarować IT oraz gaming i pokazać prawdę o pracy, dlaczego creditsy nie tylko mogą docenić pracowników, ale także zniszczyć Twoją rekrutację.
Grzegorz Bobrek
Youtuber, twórca internetowy i współzałożyciel To Znowu Oni. Przez 11 lat redaktor gry-online.pl, największego polskiego serwisu o grach komputerowych (odpowiedzialny za dział recenzji i publicystyki, a od 2013 r. za dział wideo znany z TVGRYpl, kanału, który pod jego opieką osiągnął 1,3 mln subów i ponad miliard odsłon). Od 2021 r. prowadzi programy historyczne na kanale Grzegorz Bobrek i gamingowe na To Znowu Oni.
TEMAT PRELEKCJI
Game-changers, czyli czego świat rekrutacji może się nauczyć od branży IT i świata gier?

Prowadzący

Grzegorz Bobrek
Świat IT i gamingu to nie tylko nowe technologie, widowiskowe premiery i dużo emocji. To przede wszystkim nieustanna walka o największe talenty z rynku. Najszybciej rozwijająca się oraz największa rozrywkowa branża świata muszą umieć rekrutować i komunikować się z ludźmi. O tym, jak to robią najlepsi i czego możesz się nauczyć z ich sukcesów i błędów opowiedzą: Zyta Machnicka i Grzegorz Bobrek. Z tej prelekcji dowiesz się m.in.: z jakimi problemami boryka się dziś branża IT i świat gamingu oraz jak przekuć je w komunikacyjne szanse u niemal każdego pracodawcy, jakie znaczenie w rekrutacji ma to, na czym się wychowali i w co dziś grają Twoi kandydaci, na czym polega komunikacyjny fenomen Red-ów i co wspólnego ma z synergią marek, jak w komunikacji rekrutacyjnej odczarować IT oraz gaming i pokazać prawdę o pracy, dlaczego creditsy nie tylko mogą docenić pracowników, ale także zniszczyć Twoją rekrutację.
Szymon Kudła
Wykładowca biznesowy od 1997 roku, dotychczas zrealizował niemal 900 wykładów (stacjonarnie i online) dla grup liczących nawet po kilka tysięcy osób. Ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń biznesowych: ISPI, SHRM oraz ATD. Autor czterech bestsellerowych książek z pogranicza biznesu i codziennego życia.
TEMAT PRELEKCJI
Czy szefowe i szefowie to klucze do zaangażowania?

Prowadzący

Szymon Kudła
W nieodpuszczającej ani na chwilę rzeczywistości VUCA zaangażowanie jednostek i całych zespołów w organizacjach to obszar wymagający ciągłego trzymania ręki na pulsie. Czuła na zmiany motywacja do pracy, widzenie sensu tej ostatniej, autentyczność relacji wewnątrzfirmowych, czy poczucie bycia docenianym i umiejętność doceniania tego, co się ma i innych zależą w dużej mierze od… jakości przywództwa. W dobie znaczonej niepewnością kluczową korzyścią dla pracowniczek i pracowników mogą okazać się nie atrakcyjne pakiety benefitów [choć nie tracą one na znaczeniu], a energia i wzmocnienie płynące od… osób zarządzających. Dlatego w trakcie prelekcji pójdziemy tropem wysokiej jakości leadershipu i zastanowimy się, jak sprawić, by pracowniczki i pracownicy w Twojej firmie: zobaczyli sens w pracy, ale i nie doszukiwali się pasji tam, gdzie jej nie ma? docenili to, co już mają? stworzyli zwarte, energetyczne komando, odporne na zawirowania?
Michał Zalewski
Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami, które tworzą program „Korepetycje z pewności siebie”. Obecnie Head of Content & Public Relations RMF Classic+. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego – największej w Polsce instytucji łączącej kulturę z biznesem. Poprowadził blisko tysiąc wydarzeń. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami, podczas których przekazuje wiedzę o pr, roli kultury w kreowaniu przestrzeni, o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., TAURON Polska Energia, Pracuj.pl, Blum Polska, Open Eyes Economy, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Miasto Kraków, Bukovina Resort. Gra na skrzypcach. Porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy i lasy iglaste. Prowadzi konto na Instagramie @dobrzepowiedzianecom.
TEMAT PRELEKCJI
Prowadzenie konferencji

Prowadzący

Michał Zalewski