Co nas czeka za 10 lat? Poznaj raport „Pracownik przyszłości”

  • today pt, 23 Sie 2019
  • bar_chart 648 wyświetleń
Jaki będzie pracownik przyszłości? Czy wystarczy solidna wiedza oraz doświadczenie, by utrzymać się na rynku pracy do 2030 roku? Jak pokazuje raport „Pracownik przyszłości” - opracowany przez infuture institute we współpracy z Samsung Polska - w najbliższej dekadzie rynek pracy postawi na kompetencje miękkie. To one, w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji, zrewidują charakter pracy oraz jej definicję.

Zobacz cały raport

Jaki będzie pracownik przyszłości? Czy wystarczy solidna wiedza oraz doświadczenie, by utrzymać się na rynku pracy do 2030 roku? Jak pokazuje raport „Pracownik przyszłości” - opracowany przez infuture institute we współpracy z Samsung Polska - w najbliższej dekadzie rynek pracy postawi na kompetencje miękkie. To one, w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji, zrewidują charakter pracy oraz jej definicję.

Zobacz cały raport

Zobacz podobne

Od informacji do decyzji: w inteligentnym biurze potrzebujemy praktycznych danych

W ciągu ostatniego roku model hybrydowy stał się podstawą przyszłości pracy. Wkrótce pracodawcy będą musieli dysponować biurami, które nie tyle umożliwiają pracę w takim modelu, co będą z nim w pełni zintegrowane. Wspierając dobre samopoczucie i zwiększając oszczędności i wydajność, biuro będzie środowiskiem, w którym pracownicy naprawdę będą chcieli przebywać.

Sekret korporacji odnoszących sukcesy: Wellness w miejscu pracy

Interesuje Cię, w jaki sposób Heineken, HRM i inne globalne organizacje poprawiły zdrowie i samopoczucie swoich pracowników i utrzymały ich zaangażowanie nawet w trudnych czasach COVID?

Opiekuńcza korporacja w hybrydowej rzeczywistości

Pandemia COVID-19 przedefiniowała nasze życie, zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Niektóre ograniczenia i utrudnienia w „normalnym” – jak postrzegaliśmy je przed marcem 2020 roku – funkcjonowaniu pozostaną z nami na dłużej. Pytanie, jak szybko i jak sprawnie dostosują się do nich polscy pracodawcy. Od tego jak zadbają o swoich pracowników, będzie zależało utrzymanie wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz zespołów przez nich tworzonych.

5 wyzwań działów HR w nowej rzeczywistości – jak wellbeing pomaga im sprostać?

Pandemia dla działów HR była niczym rollercoaster – w wielu firmach testowano nowe modele pracy, dokonywano zmian kadrowych czy szukano sposobów na to, by mimo pandemii zespół nie tracił motywacji i satysfakcji z pracy. Wszystko to w zawrotnym tempie i z ogromnymi zwrotami akcji, zależnymi od pandemicznej sytuacji. Dziś większość HRowców ma już wypracowane sposoby na to, by sprawnie poruszać się w nowej, covidowej rzeczywistości. Nie oznacza to jednak, że skończył się czas wyzwań – pandemia przewartościowała priorytety pracowników i zmieniła ich nawyki w zakresie pracy. Pojawiły się nowe potrzeby, na które działy HR muszą reagować.