Blog
Raporty i ebooki
Konferencja Wyzwania HR
Kompendium HR
HR Dream Team
menu
close
Blog
Raporty i ebooki
Konferencja Wyzwania HR
Kompendium HR
HR Dream Team
Czego szukasz?
Wyzwania HR
/
Blog
Blog
Candidate experience
Employee experience
Employer Branding
HRM
Rekrutacja
Rekrutacja i CX w IT
Rozwój HR-owca
Technologie w HR
Trendy
Filtruj po typie:
Wszystkie
expand_more
Wszystkie
Artykuł
E-book
Raport
Webinar
Employer Branding
Online i employer branding idą zgodnie w parze
Chociaż zmiany wywołane pandemią są już z nami jakiś czas, a rynek pracy już nie doświadcza takich turbulencji, jak kilkanaście miesięcy temu, to jednak nadal zdalnie, online’owo i wirtualnie to słowa klucze. Jak w mocno zdalnej rzeczywistości dbać o dobrą markę pracodawcy?
31 Sty 2022
Employer Branding
Czy warto inwestować w wizerunek pracodawcy?
To już dawno nie jest pytanie: czy warto? To są pytania: w co, jak i kiedy inwestować, by zbudować odpowiedni wizerunek firmy jako pracodawcy. Kandydaci bowiem aktywizują się, ale… czy wybiorą akurat Twoją firmę? Czy w ogóle znają jej markę i ofertę? Odpowiedzi na te pytania nie są oczywiste, jeśli dbałość o wizerunek firmy jako pracodawcy nie była ważnym obszarem w organizacji.
31 Sty 2022
Employer Branding
[HR w zmianie IV] Znaczenie marki pracodawcy w hybrydowym świecie
Marka osobista jest tym, co ludzie o tobie mówią, gdy wychodzisz z pokoju – ta opinia Jeffa Bezosa doskonale opisuje również sposób postrzegania marki firmy jako pracodawcy. Funkcjonowanie organizacji przez ostatnie kilkanaście miesięcy udowodniło – chyba jak nigdy wcześniej – że za każdym działaniem, sukcesem i wynikiem stoją ludzie. Dlatego niezależnie od tego, czy pracownicy wykonują swoje obowiązki w zakładzie pracy, czy w ramach home office, to właśnie oni budują na zewnątrz wizerunek marki. Aby wyjść z nowym przekazem EB-owym do kandydatów, najpierw warto zadbać o to, co w środku organizacji. Co o niej mówią i myślą ludzie, gdy wychodzą z pracy (a raczej odchodzą od komputera)?
12 Sty 2022
Employer Branding
·
Trendy
Czy targi pracy jeszcze działają?
Targi pracy – kiedyś nazywane giełdami pracy – mają kilkunastoletnią historię na polskim rynku. O pierwszych wydarzeniach tego typu można było usłyszeć ponad 2 dekady temu. Organizowały je uczelnie, koła naukowe, organizacje studenckie czy urzędy pracy, a już w 2002 roku pierwsze wirtualne targi pracy przygotował Pracuj.pl.
14 Gru 2021
Employer Branding
Rekrutacyjny digitalowy tort. Z wisienką!
Przed Tobą kolejny proces rekrutacyjny, więc naturalnym pierwszym krokiem na ścieżce dotarcia do kandydata jest przygotowanie treści ogłoszenia. A gdyby tak zadbać o promocję oferty i potraktować ją jak reklamę? Digitalowy „tort” czeka na pokrojenie tak, by jego wisienka wpadła również na rekrutacyjny talerz. Zadbaj więc o to, by pracodawca był syty, a kandydat cały… zadowolony. Do wyboru masz wiele możliwości marketingowo-reklamowych. Dowiedz się, jak wygląda mapa podróży Twojego potencjalnego pracownika, a następnie dobierz odpowiednie narzędzia i rozwiązania online.
17 maja 2021
Employer Branding
Zmiksuj employer branding wg receptury Twojej marki
Powszechnie znane są koncepcje 4P, 4C czy 7P – czyli składowe marketingowej mieszanki idealnej. Liczba składników skutecznego zarządzania popytem na produkt czy usługę zmienia się oczywiście w czasie, a jej twórcami są praktycy i eksperci na co dzień dbający o marketing. Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ employer branding również rządzi się prawami zbliżonymi do tych, ze świata marketingu i także w przypadku tego obszaru, by odnieść sukces trzeba dobrze skomponować odpowiednie składniki. Czy marketingowy „narzędziownik” może przydać się specjalistom employer brandingu? Jak najbardziej! Zapraszamy na przegląd rozwiązań, które warto „wypożyczyć” od koleżanek i kolegów z tego działu.
6 maja 2021
Employer Branding
Wszędzie, czyli z domu. Jaki model pracy preferują kandydaci?
Jeszcze rok temu pracodawcy pospiesznie organizowali pracownikom wyprowadzkę z offline do online, a dziś stają już przed kolejnymi wyzwaniami spod znaku „pracy zdalnej”. Co dalej? Wrócimy? Nie wrócimy? Kiedy? Jak odpowiadać na oczekiwania pracowników i kandydatów do pracy, przy jednoczesnym uwzględnieniu długofalowych celów organizacji? Spore wyzwanie, zwłaszcza że jedni postrzegają home office jako idealne rozwiązanie, a drugim brakuje osobistych kontaktów i podpisują się pod stwierdzeniem: „offline is the new luxury”. Pewne jest jednak, że poszukujący zatrudnienia zwracają uwagę na oferowany model pracy, dlatego informacje o nim powinny wybrzmieć już na samym początku rekrutacji – w ogłoszeniu o pracy i podczas wstępnych rozmów.
24 Mar 2021
Employer Branding
Zetki szukają pracodawcy… odpowiedzialnego społecznie
Budowanie marki pracodawcy to nie tylko kampanie employer brandingowe. To także – a może przede wszystkim – codzienne, pojedyncze działania, które połączone w całość stają się gwarantem wartości istotnych dla pracowników. W działania te wpisują się także inicjatywy społeczne i akcje charytatywne. Czy to zainteresuje kandydatów reprezentujących najmłodsze pokolenie na rynku pracy? Tak i być może zdziwisz się, jak bardzo.
22 Mar 2021
Employer Branding
Tysiące twarzy, setki miraży, czyli przegląd ciekawych działań EB
Słowa Kory Jackowskiej oddają doskonale obraz tego, co na co dzień oglądamy w sieci. Najmłodsze pokolenie – zsieciowane od urodzenia – widziało już naprawdę wiele, dlatego nie tak łatwo je zaskoczyć. Aby skutecznie dotrzeć z przekazem do niego, potrzeba czegoś więcej niż znajomość digital marketingu i narzędzi internetowych. Liczy się kreatywny, ale też „do bólu prawdziwy” pomysł, który bez pompy, patosu i lukru pokaże to, co w życiu zawodowym jest najważniejsze. Niezależnie od tego, czy mowa o dużych projektach rekrutacyjno-wizerunkowych, czy zwykłych, codziennych aktywnościach w social mediach, trendy EB coraz silniej krążą wokół uniwersalnych wartości – otwartości, różnorodności i autentyczności.
11 Mar 2021
Employer Branding
Na cyfrowym tropie, czyli gdzie Zetki szukają informacji o pracodawcach?
Zwinnie poruszają się między wieloma aplikacjami, a Internet to ich naturalne środowisko. Zanim wyślą CV albo zgłoszą się do programu stażowego, zrobią w sieci dokładny research na temat pracodawców. I nie ma w tym nic dziwnego, żyjemy równolegle w dwóch światach – online i offline (niekiedy z przewagą online). Jak i gdzie zdobyć uwagę młodego kandydata, który jest permanentnie zalogowany? Skieruj ją w te miejsca, w których poszerzą swoją wiedzę, poznają kulturę organizacji i zobaczą autentyczny obraz marki.
11 Mar 2021
Employee experience
·
Employer Branding
Kultura przez duże K służy pracownikom
Każda organizacja ma kulturę organizacyjną. To niepisane i pisane normy oraz wartości, które przyświecają pracownikom. Kultura tworzy nawyki i zachowania, które są pożądane oraz takie, których nie akceptujemy. To ona powoduje, że pewni ludzie do niej pasują, a inni nie.
30 Paź 2020
Employer Branding
Focus na employer branding: kampanie, które inspirują
Z roku na rok employer branding cieszy się coraz większą popularnością w środowisku pracodawców. Pojęcie EB na stałe zagościło w zadaniach działów HR, a specjaliści w tym obszarze prześcigają się w pomysłach na nieszablonowe kampanie, niekiedy sięgając do wiedzy kolegów i koleżanek z marketingu, PR-u lub korzystając z agencji. Stworzenie kampanii employer brandingowej stanowi nie lada wyzwanie, a proces twórczy zaczyna się już od wyboru obszaru EB do promocji. Tym, którzy poszukują inspiracji, prezentujemy 3 kampanie warte uwagi.
6 Lip 2020
arrow_back
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
arrow_forward
Najpopularniejsze na Wyzwania HR
Trendy
Rekrutacja w 2022 roku: specjaliści IT poszukiwani najczęściej, praca dla początkujących, mazowieckie na prowadzeniu
Trendy
Dookoła kultury organizacji odc. 3 | Kto tworzy kulturę organizacyjną?
Trendy
Rekrutacja A.D. 2023? Akceleracja, autentyczność i adaptacja
Trendy
Dookoła kultury organizacji odc. 2 | Czy kultura organizacji znaczy zawsze to samo? Perspektywa pracowników i pracodawców
Trendy
Na czasie | odc. 1 | Czy wszystko jest great?
Trendy
Dookoła kultury organizacji odc. 1 | Serce firmy interaktywnie i na papierze, czyli dlaczego warto mieć culture booka
Zapisz się na newsletter
Więcej aktualności, analiz, raportów prosto na Twoją skrzynkę
Twój adres e-mail
Oświadczam, że zapoznałem/am się z
Polityką Prywatności
oraz akceptuję jej treść.
Dziękujemy
Twój adres e-mail został zapisany w bazie subskrybentów.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisu.