Jesteś zainteresowany udziałem w konferencji?

  • today pon, 4 Mar 2019
Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem biletu lub puli biletów na wybraną konferencję Wyzwania HR, zapraszamy do kontaktu ze swoim opiekunem handlowym lub pod adresem [email protected].  

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem biletu lub puli biletów na wybraną konferencję Wyzwania HR, zapraszamy do kontaktu ze swoim opiekunem handlowym lub pod adresem [email protected].

 

Zobacz podobne

Rekruter. Zawód, który przeszedł rewolucję

Branża rekrutacyjna, czyli szukanie najlepszych pracowników dla pracodawców, przeszła ogromną zmianę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Jakie dziś wyzwania stoją przed potrzebującymi ludzi do pracy firmami i poszukującymi dla nich pracowników specjalistami?

Czy sampling szkolenia to dobra metoda weryfikacji?

W dzisiejszym świecie, kiedy chcemy skorzystać z możliwości rozwoju, rynek dostarcza nam wiele różnorodnych opcji edukacyjnych: szkoleń otwartych i zamkniętych czy szytych na miarę, po kursy, zajęcia grupowe czy indywidualne konsultacje, coachingi w wersji tradycyjnej stacjonarnej i online.

[HR w zmianie IX] Krok w (nie)znane?

Jest blisko ludzi i biznesu, co w praktyce oznacza, że nieustannie się zmienia, przekształca i dopasowuje. W pandemii przestał być też wyodrębnioną funkcją, ale przeniknął nawet do hermetycznych, odizolowanych „działów – silosów” uświadamiając wszystkim w organizacji, że ludzie są najważniejsi. Human resources to dziś niewątpliwie strategiczny obszar w każdej firmie. Potwierdzają to zarówno pracownicy, managerowie, jak i zarządy. Potwierdzają też sami HR-owcy, z których już ponad 1/3 dostrzega wzrost znaczenia swojej funkcji i misji w organizacji. Zapraszamy do lektury zamykającego cykl „HR w zmianie” artykułu podsumowującego kluczowe zmiany i trendy w branży human resources.

Współpraca działu marketingu i HR na przykładzie agencji zatrudnienia Covebo

Dział marketingu i dział HR. Przedstawiciele tego samego gatunku, czy odrębne byty? Współpraca tych dwóch teamów wydaje się kluczowa w kreowaniu strategii HR instytucji. Symbioza wiedzy specjalistów od marketingu i HR-owców sprawdza się zwłaszcza przy planowaniu komunikacji wewnętrznej organizacji, a także budowaniu wizerunku w oczach przyszłego pracownika.