Aktualności Pracuj.pl

16.10.2018

Szef wraca do biura, czyli NOWY SPOT Pracuj.pl!

15 września ukazał się czwarty spot, który jest kontynuacją prowadzonej obecnie kampanii Pracuj.pl. Tym razem nasze działania kierowane są do specjalistów, czyli tzw. White Collars. Szef nadal nie odpuszcza! Po tournée po magazynie, sklepie oraz wizycie w szoferce, przyszedł czas na dobrze znane biuro! Tym razem dał swoim pracownikom solidną lekcję oszczędzania. Spot utrzymany jest w humorystycznym tonie i ma zachęcić naszych odbiorców do poszukiwania miejsca pracy, w którym czują się dobrze, są doceniani i mogą swobodnie wykonywać swoje obowiązki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie firmy można znaleźć na portalu Pracuj.pl Najnowszy spot pt. „Dyrdymałki” jest dostępny na kanale: YouTube. Reklamę wyświetlą największe ogólnopolskie stację jak m.in TVN, Polsat, TVP, a także kanały tematyczne.  Spot jest emitowany w najlepszych serwisach VOD, takich jak: IPLA, Player, a także mediach społecznościowych takich jak: Facebook, czy YouTube. Równolegle, wystartowały działania online wspierające całą kampanię!  Poniższe Key Visuale pojawiają się w dużych, ogólnopolskich serwisach takich jak Onet, Interia czy WP oraz regionalnych serwisach internetowych. To najlepszy czas dla pracodawcy do poszukiwania najlepszych specjalistów z rynku.

08.10.2018

Przyszłość HR: czy nauka i biznes mówią jednym głosem?

  Pracuj.pl od wielu lat prowadzi działania mające na celu wsparcie rozwoju branży HR. Uważnie przyglądamy się też dialogowi, który w 2017 roku postanowiła wziąć pod lupę jedna z uczelni, a który toczy się między przedstawicielami środowiska naukowego i biznesu w kontekście przyszłości (tej bliskiej i odległej) zarządzania zasobami ludzkimi. Z tego względu Pracuj.pl w 2018 roku został Partnerem Strategicznym konferencji PRZYSZŁOŚĆ HR Z PERSPEKTYWY NAUKI I BIZNESU. PRZYWÓDZTWO 3.0, organizowanej przez Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie i Collegium Civitas. Celem wydarzenia jest stworzenie forum wymiany poglądów, wiedzy oraz doświadczeń w zakresie nowych trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Konferencja stanie się okazją do budowania kontaktów i współpracy między środowiskiem naukowym i praktykami specjalizującymi się w problematyce HRM. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z agendą konferencji poniżej. Spotkanie dwóch szczególnych perspektyw odbędzie się już 15 listopada 2018 roku, w Dago Centrum Rondo 1 przy Rondzie ONZ w Warszawie. 9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników w trakcie rejestracji zapraszamy na kawę i spotkanie networkingowe 10.00 – 10.15 Oficjalne otwarcie konferencji Maria Sierpińska, prof. dr hab., JM Rektor AEH Stanisław Mocek, prof. dr hab., JM Rektor CC   Sesja I (10.15 – 11.45) Wyzwania HRM Moderator: Monika Chodorek, prof. dr hab., Wyższa Szkoła Bankowa   10.15 – 10.35 Marta Juchnowicz, prof. dr hab., SGH Kluczowe wyzwania HRM – co jest najważniejsze dzisiaj i w bliskiej przyszłości 10.35 – 10.50 Zbigniew Żurek, wiceprezes Business Centre Club Problemy pracodawcy z pozyskiwaniem pracowników 10.50 – 11.10 Zyta Machnicka, Lightness – konsultant Pracuj.pl THINK DIFFERENT. Jak od zarządzania pokoleniami wrócić do zarządzania ludźmi 11.10 – 11.25 Monika Kłos, dr, Collegium Civitas Neurozarządzanie przez pryzmat badań nad mózgiem 11.25 – 11.45 pytania i dyskusja   Sesja II (12.00 – 13.30) Współczesne zarządzanie, tendencje zmian Moderator: Tomasz Ochinowski, prof. dr hab., UW   12.00 – 12.20 Zbigniew Dworzecki, prof. dr hab., SGH Zarządzanie a przywództwo i co w nich nowego 12.20 – 12.35 Andrzej Blikle, prof. dr hab., AE Przywództwo w firmach turkusowych. Organizacja bez szefa (?) 12.35 – 12.50 Magdalena Nowacka, Assessment Systems Poland Sylwetka współczesnego menedżera w świetle badań 12.50 – 13.05 Agnieszka Knap-Stefaniuk, dr, AI; Wioletta Karna, dr, UJ Przywództwo w środowisku wielokulturowym 13.05 – 13.25 pytania i dyskusja 13.25 – 14.15 lunch   Panel (14.15 – 15.30) QUO VADIS HRM Moderator: Anna Bugalska, dr, AEH wypowiedzi panelistów, pytania, dyskusja   Ważne kwestie poruszane w panelu: Jakie są silne i słabe strony HRM w polskich organizacjach? Jak lepiej zintegrować organizację i działalności służb HRM z holistycznym systemem zarządzania organizacją? Przywódca 3.0 – ważna nowość czy blichtr? Paneliści (w kolejności alfabetycznej) Andrzej Blikle, prof. dr hab., AE Zbigniew Dworzecki, prof. dr hab., SGH Marta Juchnowicz, prof. dr hab., SGH Zyta Machnicka, Lightness – konsultant Pracuj.pl Tadeusz Oleksyn, prof. dr hab., AEH Krystyna Błocka-Sowińska, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów 15.30 – 15.45 przerwa kawowa   Sesja III (15.45 – 17.00) Rozwiązania HRM w praktyce Moderator: Barbara Sypniewska, dr, AEH   15.45 – 16.00 Aleksandra Golus, Pracuj.pl Komunikacja działań HR 16.00 – 16.15 Anna Bugalska, dr, AEH Predyspozycje osobowościowe a kompetencje 16.15 – 16.30 Izabela Stańczyk, dr, UJ; Magdalena Stus, dr, UJ; Anna Wziątek-Staśko, prof. dr hab., UJ Proces komunikacji z kandydatami w employer branding 16.30 – 16.45 Roland Zarzycki, dr, Collegium Civitas Realność i percepcja potrzeb w zróżnicowanych środowiskach HRM 16.45 – 17.00 Włodzimierz Rembisz, prof. dr hab., dziekan AEH Oficjalne zamknięcie konferencji, komunikaty końcowe Komplet informacji o wydarzeniu jest dostępny na stronie konferencji.

08.10.2018

Pracownicy fizyczni na tropie dobrej pracy – raport Pracuj.pl

Jaka jest sytuacja zawodowa pracowników fizycznych? Jak postrzegają siebie i swoich pracodawców?  Na jakie oferty zatrudnienia zwracają uwagę? Tym kwestiom został poświęcony raport Pracuj.pl „Na tropie dobrej pracy. Czego szukają pracownicy fizyczni”. Jak wykazały badania, polscy fachowcy są coraz bardziej świadomi popytu na kadry i pewni swoich kompetencji. Szukają też partnerskich relacji z pracodawcami i jasnych zasad zatrudnienia.   Zobacz cały raport

11.09.2018

„Szef i reszta” powraca w kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazuje sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę. Komunikacja będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych. Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Kampania potrwa do końca listopada.

29.08.2018

Stawiamy na zmiany!

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Portal nie ustaje w rozwoju, przyciągając kolejnych internautów.   Według danych Gemius/PBI w czerwcu tego roku serwis Pracuj.pl odwiedziło o 26% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Ten wynik to efekt wzmacniania silnej pozycji marki jako lidera portali rekrutacyjnych, cieszącej się zaufaniem internautów – także poprzez nowe rozwiązania z obszaru technologii i UX. NOWE STATUSY APLIKACJI W SERWISIE Istotną, tegoroczną modyfikacją było wprowadzenie nowych statusów aplikacji w serwisie Pracuj.pl. Kandydaci na bieżąco otrzymują feedback dotyczący postępów w rekrutacji i tego, co dzieje się z ich aplikacją. Rozpoczynając od informacji o doręczeniu CV do pracodawcy, poprzez otwarcie aplikacji i jej rozpatrywanie, aż po zakończenie rekrutacji oraz udostępnienie statystyk, pokazujących jak kandydat wypadł na tle innych ubiegających się o stanowisko. Co więcej, raz w tygodniu wysyłany jest mail z podsumowaniem i aktualnym statusem aplikacji. Proces przeobrażeń dotknął także kont użytkowników. Zostały one całkowicie dostosowane do urządzeń mobilnych poprzez dodanie nowych usług, np. zarządzanie uprawnieniami takimi jak zmiana adresu e-mail, hasła, a nawet procesu usunięcia konta MARIUSZ KUŹNIEWICZ, B2C PRODUCT MANAGER PRACUJ.PL W pierwszym kwartale tego roku serwis Pracuj.pl został również dostosowany do wymogów RODO, co oznaczało wdrożenie nowego centrum i polityki prywatności, regulaminu oraz zmian w kluczowych usługach, czyli rejestracji oraz aplikowaniu. INTERAKCJE KANDYDATÓW I PRACODAWCÓW W APLIKACJI W ramach redesignu i personalizacji aplikacji mobilnej jednym z priorytetów są interakcje kandydat-pracodawca. Nowe statusy aplikacji dostępne są od teraz nie tylko na stronie serwisu, ale również w aplikacji mobilnej. Celem jest dostarczanie użytkownikowi rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do jego potrzeb, dzięki temu będzie mógł jeszcze efektywniej korzystać z aplikacji i skutecznie szukać nowej pracy. W interakcjach kandydat-pracodawca stawiamy na przepływ informacji, by aplikujący byli na bieżąco  powiadamiani o statusie złożonej aplikacji i w każdym momencie mogli sprawdzić  na swoim telefonie ostatnio oglądane oferty oraz ogłoszenia, na które wysłali CV ARTUR KOTLIŃSKI, PRODUCT OWNER, ODPOWIEDZIALNY ZA ROZWÓJ APLIKACJI MOBILNEJ PRACUJ.PL. Personalizacja aplikacji mobilnej objęła także wprowadzenie tzw. „onboardingu” dla nowych użytkowników. Dzięki temu już na samym początku, na bazie krótkiej ankiety, kandydaci dzielą się informacjami o swoich preferencjach i otrzymują spersonalizowane, rekomendowane oferty pracy. Onboarding ma również na celu wprowadzenie użytkownika do aplikacji i poznanie jej funkcjonalności.   Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl Aplikacja Pracuj.pl po raz pierwszy pojawiła się w 2010 roku dla urządzeń z systemem iOS i rok później dla systemu Android. Głównym jej założeniem jest łatwy i wygodny dostęp do funkcji i wyszukiwarki serwisu Pracuj.pl. Aplikacja Pracuj.pl w kategorii Biznes zajmuje 1. miejsce zarówno w sklepie Google Play, jak i w App Store.