Rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, a także motywowanie i wspieranie zespołów to niektóre z obowiązków HR-owca w organizacji. By wesprzeć praktyków human resources w ich pracy, Pracuj.pl przygotował w 2020 roku kilkadziesiąt narzędzi, wydarzeń, publikacji oraz analiz.
Co drugi kandydat uważa, że pracodawcy dbają o dobre relacje z osobami aplikującymi – wynika z 5. edycji raportu „Candidate Experience w Polsce”, przygotowanego przez eRecruiter. Firmy stają jednak wciąż przed licznymi wyzwaniami w zakresie kreowania pozytywnych doświadczeń w procesie rekrutacji. 9 na 10 kandydatów oczekuje od pracodawców szczerego i rzetelnego przedstawiania warunków pracy, 7 na 10 – przekazywania informacji zwrotnej o powodach odrzucenia ich aplikacji, a prawie tyle samo – podawania w ogłoszeniach informacji o wynagrodzeniu. Co druga osoba chciałaby stałego kontaktu z rekruterem. Firmy muszą mieć zatem świadomość, że także pracodawca i jego marka podlegają ocenie podczas procesu rekrutacji. Dziś wszyscy jesteśmy kandydatami. Zobacz cały raport
Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest branża sprzedaż, dlatego cyklicznie prowadzimy działania wspierające procesy rekrutacyjne kandydatów z tej branży.
Coraz więcej kandydatów przeszukuje oferty używając filtrów dot. rodzaju umowy, poziomu wynagrodzenia, poziomu stanowiska, wymiaru pracy. Podaj kluczowe informacje w swoim ogłoszeniu i odpowiedz na kluczowe pytania już na starcie! Przykładowy wygląd oferty z kompletnymi informacjami:
Tylko co trzeci Polak jest zadowolony ze swoich zarobków – wynika z najnowszych badań portalu zarobki.pracuj.pl. Serwis sprawdził także, jak Polacy postrzegają kwestie pensji, podwyżek i jawności płac. Jak pokazują wyniki raportu, pracownicy i kandydaci szukają jasnych i atrakcyjnych zasad wynagradzania. Z drugiej jednak strony mniej chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami ze współpracownikami. Zobacz więcej>>