Aktualności Pracuj.pl

05.12.2017

Rynek Pracy Specjalistów w lutym 2017 r. Raport Pracuj.pl

W lutym na portalu Pracuj.pl opublikowano 41 504 ogłoszeń o pracę. Oznacza to wzrost liczby ofert publikowanych przez pracodawców o 0,65% w porównaniu z wynikiem z 2016 roku. Najwięcej ofert pracy w lutym pochodziło z branż handel i sprzedaż, bankowość/finanse/ubezpieczenia, przemysł ciężki oraz telekomunikacja i zaawansowane technologie. Luty dla większości specjalizacji oznaczał wzrost liczby ofert pracy. Najwięcej ogłoszeń skierowano do specjalistów ds. handlu i sprzedaży, obsługi klienta oraz specjalistów IT. Zobacz cały raport

05.12.2017

Polki na rynku pracy w 2016 roku. Raport zarobki.pracuj.pl

Czy płeć ma znaczenie gdy szukamy odpowiedniej pracy i godnych zarobków? Luka płacowa, czyli różnica pomiędzy zarobkami mężczyzn i kobiet, to niestety nadal zjawisko powszechne. Jak kształtowała się sytuacja polskich kobiet na rynku pracy w ubiegłym roku? Czy istnieją obszary, w których to kobiety zarabiają więcej? Ekspert Pracuj.pl Maciej Bąk na podstawie danych portalu zarobki.pracuj.pl odpowiada na pytania dotyczące sytuacji zarobkowej kobiet w Polsce. Zobacz cały raport

05.12.2017

Co motywuje do zmiany pracy? Raport Pracuj.pl

Jak wynika z badania Pracuj.pl Specjaliści na rynku pracy 2016 prawie połowa badanych, deklarujących się jako osoby szukające pracy, odczuła w ostatnim roku ożywienie na rynku pracy. Do podejmowania nowych wyzwań zawodowych motywują przede wszystkim zarobki, możliwość zatrudnienia na wyższym stanowisku oraz szkolenia i możliwość rozwoju. Co jeszcze skłania pracowników do poszukiwania nowego zajęcia? A co jest w stanie zatrzymać ich w obecnym miejscu pracy? Zobacz cały raport

11.11.2017

W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju 2017, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl. W pierwszym kwartale 2017 roku oferty pracy skierowane do specjalistów ds. handlu i sprzedaży stanowiły 36% wszystkich ogłoszeń o pracę. Handlowcy stale znajdują się na pierwszym miejscu pod względem liczby skierowanych do nich ofert pracy, a zapotrzebowanie na nich systematycznie rośnie. W najnowszej kampanii Pracuj.pl w humorystycznych hasłach – „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Wgryź się w Pracuj.pl”, „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Daj się złowić lepszej pracy” – zachęca specjalistów ds. sprzedaży do korzystania z narzędzi i funkcjonalności portalu oraz do aktywnego poszukiwania lepszej pracy. Działania reklamowe, które wystartowały na początku maja, prowadzone są w ramach szerokozasięgowej kampanii online oraz w kanałach własnych Pracuj.pl. Kampania w poszukiwaniu „Rekinów Sprzedaży” obecna jest również w aplikacji Yanosik oraz w aktywnościach i konkursie w social media. Dodatkowo, w 13 miastach w Polsce, kampania będzie widoczna na autobusach.  

11.10.2017

„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie. Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.     Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii. Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl