Aktualności Pracuj.pl

11.11.2017

W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju 2017, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl. W pierwszym kwartale 2017 roku oferty pracy skierowane do specjalistów ds. handlu i sprzedaży stanowiły 36% wszystkich ogłoszeń o pracę. Handlowcy stale znajdują się na pierwszym miejscu pod względem liczby skierowanych do nich ofert pracy, a zapotrzebowanie na nich systematycznie rośnie. W najnowszej kampanii Pracuj.pl w humorystycznych hasłach – „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Wgryź się w Pracuj.pl”, „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Daj się złowić lepszej pracy” – zachęca specjalistów ds. sprzedaży do korzystania z narzędzi i funkcjonalności portalu oraz do aktywnego poszukiwania lepszej pracy. Działania reklamowe, które wystartowały na początku maja, prowadzone są w ramach szerokozasięgowej kampanii online oraz w kanałach własnych Pracuj.pl. Kampania w poszukiwaniu „Rekinów Sprzedaży” obecna jest również w aplikacji Yanosik oraz w aktywnościach i konkursie w social media. Dodatkowo, w 13 miastach w Polsce, kampania będzie widoczna na autobusach.  

bar_chart 915 wyświetleń
11.10.2017

„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie. Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.     Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii. Katarzyna Kociuba, Koordynator promocji marki Pracuj.pl  

bar_chart 826 wyświetleń