Działania Pracuj.pl do kandydatów

27.03.2019

14 000 szans na karierę. Festiwal Pracy JOBICON z ogromnym sukcesem!

Wiosenna edycja Festiwalu Pracy JOBICON 2019 już za nami! Nowoczesna, interaktywna formuła spotkań pracodawców z kandydatami cieszyła się ogromnym powodzeniem. W tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Pracuj.pl wzięło udział kilkanaście tysięcy osób. Na uczestników w trzech miastach oprócz blisko 250 stoisk pracodawców czekały m.in. wystąpienia gwiazd, influencerów oraz praktyków biznesu, analizy CV, sesje zdjęciowe i symulacje rozmów rekrutacyjnych.  

18.02.2019

Pracuj.pl organizatorem II edycji Festiwalu Pracy JOBICON

Wrocław, Warszawa i Kraków – w tych trzech miastach w lutym i marcu marka Pracuj.pl zagości z Festiwalem Pracy JOBICON – innowacyjnym wydarzeniem kierowanym do młodych ludzi z pasją, stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Blisko 300 pracodawców będzie oczekiwać na tysiące kandydatów, którzy pojawią się na wydarzeniu JOBICON 2019! Według danych serwisu Pracuj.pl 76% studentów chce po skończeniu uczelni rozwijać się zgodnie z wybranym kierunkiem*. Marka Pracuj.pl odpowiada na ich potrzeby zawodowe i rekrutacyjne, zapewniając podczas wydarzenia kontakt z najlepszymi pracodawcami z poszczególnych regionów Polski. Na uczestników Festiwalu od samego rana będą czekać inspirujący mówcy, m.in. Ewa Chodakowska, oraz eksperci, którzy poprowadzą rozmowy symulacyjne i przeanalizują CV kandydata. Dodatkowo na scenie pojawią się mentorzy z Niebezpiecznik.pl, którzy poruszą temat anonimowości w sieci. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wielu merytorycznych warsztatach i poszerzyć swoje kompetencje już na początku drogi zawodowej. Nie zabraknie również atrakcji dla kandydatów z branży IT, z myślą o nich przygotowane zostały warsztaty „Kulisy zawodu programisty”. Wydarzenie jest już widoczne na ulicach miast! Promocja Festiwalu Pracy ruszyła dwa tygodnie temu. We Wrocławiu, Warszawie i Krakowie rozpoczęła się kampania outdoorowa, która ma zachęcić młode talenty do udziału w wydarzeniu. Marka zadbała o wyjątkową widoczność kampanii. Planując kampanię outdoorową JOBICON, chcieliśmy z jednej strony dotrzeć do młodej grupy docelowej – stąd obecność naszych reklam w środkach komunikacji miejskiej, w kluczowych miejscach jak okolice uczelni, akademików czy na stacjach metra. Z drugiej strony zależało nam na wyróżnieniu się z przestrzeni miejskiej i jeszcze mocniejszym zaznaczeniu obecności JOBICON  w każdym z trzech miast. Udało się to poprzez dobranie wyjątkowych, wielkoformatowych nośników, które zwracają uwagę i podkreślają wyjątkowy charakter wydarzenia. Takie połączenie pozwoli nam na szerokie i jakościowe dotarcie do potencjalnych uczestników Festiwalu w każdym z miast – podsumowuje Katarzyna Kociuba, Senior Brand Manager marki Pracuj.pl. NOŚNIKI WIELKOFORMATOWE W Warszawie są już wykonane dwa wyjątkowe nośniki reklamowe w przejściu podziemnym przy stacji Centrum metra. Jest to wyjątkowy format reklamowy, który pozwolił na szeroki przekaz informacji o planowanym wydarzeniu. Taka reklama mocno wybija się z tła, zwraca uwagę w miejscu charakteryzującym się bardzo wysokim natężeniem ruchu w pobliżu kluczowej stacji warszawskiego metra. Na tym formacie mocno promowany jest gość specjalny – Ewa Chodakowska. Mural przy stacji metra Politechnika Kolejnym wyjątkowym formatem jest mural przy ul. Jaworzyńskiej – umiejscowiony blisko Politechniki Warszawskiej, popularnego placu Zbawiciela i ulicy Mokotowskiej, świetnie dociera do młodej grupy docelowej. Wyjątkowy format muralu, niezwykłej siatki, podkreśla innowacyjny charakter wydarzenia. We Wrocławiu również zawisły imponujące nośniki. Siatka przy Galerii Dominikańskiej W bezpośrednim sąsiedztwie tej reklamy znajdują się m.in. Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie, liczne sklepy, punkty usługowe, placówki bankowe, przystanki komunikacji miejskiej. Lokalizacja ta charakteryzuje się bardzo wysokim całodobowym natężeniem ruchu. Największym formatem w Krakowie jest siatka przy rondzie Mogilskim. Reklama jest umieszczona przy jednym z najbardziej ruchliwych rond Krakowa. Nośnik usytuowany jest we wschodniej części centrum Krakowa w pobliżu Dworca Głównego, na rondzie łączącym wschód Krakowa (Nowa Huta), południe i północ miasta. To miejsce o bardzo dużym natężeniu ruchu komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy) oraz samochodowego i pieszego. W bezpośredniej okolicy znajdują się UM, Ogród Botaniczny UJ, Akademia Ekonomiczna. W kampanii zadbano także o odpowiednie „zagęszczenie” nośników. Oprócz wielkich formatów, zaplanowano bardziej standardowe reklamy, w większym natężeniu: Citylighty w wersji Day & Night Plakaty wiszą na przystankach autobusowych i tramwajowych, zapewniając dotarcie do dużej grupy studentów i młodych ludzi poruszających się środkami komunikacji miejskiej. Dodatkowo zostały one przygotowane w formacie Day & Night, który dzięki specjalnemu podświetleniu powoduje jeszcze lepszą ekspozycję wieczorami, co jest szczególnie ważne w zimowym okresie. Reklama w komunikacji miejskiej Grupa docelowa Festiwalu JOBICON – młodzi kandydaci – najczęściej poruszają się po mieście ogólnodostępną komunikacją. W kampanii JOBICON wykorzystamy metro warszawskie, a w Krakowie i Wrocławiu – tramwaje i autobusy do promowania wydarzenia.   Więcej informacji o wydarzeniu jest dostępnych na stronie www.jobicon.pracuj.pl Jesteś pracodawcą? Zgłoś się do swojego opiekuna handlowego, by wziąć udział w jesiennej edycji, ale najpierw przyjdź i zobacz, czego możesz się spodziewać! 26 lutego Wrocław – Wrocławskie Centrum Kongresowe. 7 marca Warszawa – Centrum Praskie Koneser. 12 marca Kraków – TAURON Arena Kraków.   Za zaplanowanie i zakup mediów podczas kampanii outdoor odpowiada dział marketingu B2C Pracuj.pl oraz dom mediowy K2 Media. Za organizację wydarzenia odpowiada dział marketingu B2B Pracuj.pl. * Badanie „Studenci 2018” zostało przeprowadzone przez Pracuj.pl na grupie N=2 145 użytkowników portalu w III kwartale 2018 roku metodą ankiety online. Celem pomiaru było zbadanie postaw respondentów wobec nauki na uczelni oraz praktyk i staży, a także ich planów dotyczących rozwoju zawodowego. 

16.10.2018

Szef wraca do biura, czyli NOWY SPOT Pracuj.pl!

15 września ukazał się czwarty spot, który jest kontynuacją prowadzonej obecnie kampanii Pracuj.pl. Tym razem nasze działania kierowane są do specjalistów, czyli tzw. White Collars. Szef nadal nie odpuszcza! Po tournée po magazynie, sklepie oraz wizycie w szoferce, przyszedł czas na dobrze znane biuro! Tym razem dał swoim pracownikom solidną lekcję oszczędzania. Spot utrzymany jest w humorystycznym tonie i ma zachęcić naszych odbiorców do poszukiwania miejsca pracy, w którym czują się dobrze, są doceniani i mogą swobodnie wykonywać swoje obowiązki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie firmy można znaleźć na portalu Pracuj.pl Najnowszy spot pt. „Dyrdymałki” jest dostępny na kanale: YouTube. Reklamę wyświetlą największe ogólnopolskie stację jak m.in TVN, Polsat, TVP, a także kanały tematyczne.  Spot jest emitowany w najlepszych serwisach VOD, takich jak: IPLA, Player, a także mediach społecznościowych takich jak: Facebook, czy YouTube. Równolegle, wystartowały działania online wspierające całą kampanię!  Poniższe Key Visuale pojawiają się w dużych, ogólnopolskich serwisach takich jak Onet, Interia czy WP oraz regionalnych serwisach internetowych. To najlepszy czas dla pracodawcy do poszukiwania najlepszych specjalistów z rynku.

08.10.2018

Przyszłość HR: czy nauka i biznes mówią jednym głosem?

  Pracuj.pl od wielu lat prowadzi działania mające na celu wsparcie rozwoju branży HR. Uważnie przyglądamy się też dialogowi, który w 2017 roku postanowiła wziąć pod lupę jedna z uczelni, a który toczy się między przedstawicielami środowiska naukowego i biznesu w kontekście przyszłości (tej bliskiej i odległej) zarządzania zasobami ludzkimi. Z tego względu Pracuj.pl w 2018 roku został Partnerem Strategicznym konferencji PRZYSZŁOŚĆ HR Z PERSPEKTYWY NAUKI I BIZNESU. PRZYWÓDZTWO 3.0, organizowanej przez Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie i Collegium Civitas. Celem wydarzenia jest stworzenie forum wymiany poglądów, wiedzy oraz doświadczeń w zakresie nowych trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Konferencja stanie się okazją do budowania kontaktów i współpracy między środowiskiem naukowym i praktykami specjalizującymi się w problematyce HRM. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z agendą konferencji poniżej. Spotkanie dwóch szczególnych perspektyw odbędzie się już 15 listopada 2018 roku, w Dago Centrum Rondo 1 przy Rondzie ONZ w Warszawie. 9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników w trakcie rejestracji zapraszamy na kawę i spotkanie networkingowe 10.00 – 10.15 Oficjalne otwarcie konferencji Maria Sierpińska, prof. dr hab., JM Rektor AEH Stanisław Mocek, prof. dr hab., JM Rektor CC   Sesja I (10.15 – 11.45) Wyzwania HRM Moderator: Monika Chodorek, prof. dr hab., Wyższa Szkoła Bankowa   10.15 – 10.35 Marta Juchnowicz, prof. dr hab., SGH Kluczowe wyzwania HRM – co jest najważniejsze dzisiaj i w bliskiej przyszłości 10.35 – 10.50 Zbigniew Żurek, wiceprezes Business Centre Club Problemy pracodawcy z pozyskiwaniem pracowników 10.50 – 11.10 Zyta Machnicka, Lightness – konsultant Pracuj.pl THINK DIFFERENT. Jak od zarządzania pokoleniami wrócić do zarządzania ludźmi 11.10 – 11.25 Monika Kłos, dr, Collegium Civitas Neurozarządzanie przez pryzmat badań nad mózgiem 11.25 – 11.45 pytania i dyskusja   Sesja II (12.00 – 13.30) Współczesne zarządzanie, tendencje zmian Moderator: Tomasz Ochinowski, prof. dr hab., UW   12.00 – 12.20 Zbigniew Dworzecki, prof. dr hab., SGH Zarządzanie a przywództwo i co w nich nowego 12.20 – 12.35 Andrzej Blikle, prof. dr hab., AE Przywództwo w firmach turkusowych. Organizacja bez szefa (?) 12.35 – 12.50 Magdalena Nowacka, Assessment Systems Poland Sylwetka współczesnego menedżera w świetle badań 12.50 – 13.05 Agnieszka Knap-Stefaniuk, dr, AI; Wioletta Karna, dr, UJ Przywództwo w środowisku wielokulturowym 13.05 – 13.25 pytania i dyskusja 13.25 – 14.15 lunch   Panel (14.15 – 15.30) QUO VADIS HRM Moderator: Anna Bugalska, dr, AEH wypowiedzi panelistów, pytania, dyskusja   Ważne kwestie poruszane w panelu: Jakie są silne i słabe strony HRM w polskich organizacjach? Jak lepiej zintegrować organizację i działalności służb HRM z holistycznym systemem zarządzania organizacją? Przywódca 3.0 – ważna nowość czy blichtr? Paneliści (w kolejności alfabetycznej) Andrzej Blikle, prof. dr hab., AE Zbigniew Dworzecki, prof. dr hab., SGH Marta Juchnowicz, prof. dr hab., SGH Zyta Machnicka, Lightness – konsultant Pracuj.pl Tadeusz Oleksyn, prof. dr hab., AEH Krystyna Błocka-Sowińska, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów 15.30 – 15.45 przerwa kawowa   Sesja III (15.45 – 17.00) Rozwiązania HRM w praktyce Moderator: Barbara Sypniewska, dr, AEH   15.45 – 16.00 Aleksandra Golus, Pracuj.pl Komunikacja działań HR 16.00 – 16.15 Anna Bugalska, dr, AEH Predyspozycje osobowościowe a kompetencje 16.15 – 16.30 Izabela Stańczyk, dr, UJ; Magdalena Stus, dr, UJ; Anna Wziątek-Staśko, prof. dr hab., UJ Proces komunikacji z kandydatami w employer branding 16.30 – 16.45 Roland Zarzycki, dr, Collegium Civitas Realność i percepcja potrzeb w zróżnicowanych środowiskach HRM 16.45 – 17.00 Włodzimierz Rembisz, prof. dr hab., dziekan AEH Oficjalne zamknięcie konferencji, komunikaty końcowe Komplet informacji o wydarzeniu jest dostępny na stronie konferencji.

11.09.2018

„Szef i reszta” powraca w kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazuje sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę. Komunikacja będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych. Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Kampania potrwa do końca listopada.